optimist.. Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Hvordan går det med deg i dag? Har du testet?? Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Jepp det har jeg. Og den var som vanlig negativ C";). Men ingen tante enda,men jeg tror hun lurer bak buskene jeg... Sliter bare med å komme frem pga.store snømengder.... *smiler* Hun kommer nok,slik at jeg får ringt inn mens ! Klem og takk for omtanken...
skifer Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Lykke til da snuppa våres,hadde vært bra gøy om den satt nå !!(selv om testen var neg i dag) Og hvis ikke så har dere hvertfall ivf å se frem imot!! Ønsker deg alt godt:) Mange klemmer fra Skifer.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Tusen takk skifer ! Begynner å gå opp for meg hva jeg har begitt meg ut på.. Så jeg tar med meg alle lykkønskinger jeg får. Men jeg håper jo jeg får fortsette å henge her med dere da. Som noen av dere vet,er jo ikke bare bare å forlate en plass man har hengt på i flere år....C";) Klem fra
skifer Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Dette stedet ville ikke være det samme uten deg vennen, Ikke noe å spørre om en gang det da,heng her så mye du vil:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå