Gå til innhold

April: Over termin denne gangen også...

Anbefalte innlegg

Hadde termin i går, men vi har ikke sett snurten av lillebror her enda...

Venter og venter og venter....

Har jo hatt et bra svangerskap denne gangen også, så jeg skal nok ikke klage, men man blir jo SÅÅÅÅÅÅÅ utålmodig på slutten likevel.

Må bare si at jeg følger med dere her inne fremdeles, selv om jeg ikke er så aktiv på bidragsfronten ;-)

Ha en fin dag!

Fortsetter under...

Sender masse fødestøv over til deg!! og krysser fingrer og tær for at alt går bra!

Husker jeg var så utålmodig og klar siste ukene og var overlykkelig når hun kom! Og hun kom jo åtte dager før termin!! Så jeg skjønner du er lei ja...

Håper han får fart på seg i kveld!!

Lykke til, og igjen.. sender over en hel sekk med fødestøv... :)

Hvordan går det med deg? Har han fått fart på seg?

Håper det for din del, og så får du gi oss en liten oppdatering når du får tid da...

(hvis han enda ikke har kommet så skal jeg gå på loftet og hente ned to digre sekker med fødestøv og sende over!!)

Takk for fødestøvet, dere! Tror kanskje det tar litt tid før det virker for magen er fremdeles like stor! Kjenner ikke det minste tegn til at noe skal skje heller. :-(

Gikk jo 11 dager over termin da vi ventet Sondre, så jeg er jo ikke så veldig overrasket over at det drøyer heller. Men vi er jo så klare for å ta i mot lillebror!!!

Eneste som ikke er helt klart er navnet... Mest sannsynlig blir det Brede, men jeg klarer ikke helt å utelukke Even eller Håvard heller...

Sondre fikk navnet sitt minst 4 mnd. før han ble født, men denne gangen er det ikke like enkelt.

Hva synes dere om Brede? Eller Håvard? Eller Even?

Annonse

Hei på deg!!

Skjønner godt at du er utålmodig, ja! Gikk 10 dager over termin med Matilde, og det var nesten uutholdelig! Håper du slipper med færre overtidsdager med lillebror ;o)

Syns Sondre og Håvard passet best sammen (sånn "norske-navn-stil-aktig"), men liker absolutt Even best, jeg ;o) Brede er også kult, men jeg tenker bare på en nabo her som har sær blanding av for- og etternavn - Brede Fladen *tihi* Heter dere ikke det til etternavn er Brede helt topp :o)

"Ut med baby`n! -ut med baby`n- UT MED BABY`N!!!!!!" (Trampeklapp)

Føler med deg!!! Såååå seigt.... Begynner å skrante på mengden baby-fødestøv igjen her nå..har jo alt sendt deg i bøtter og spann.. ;) Så nå går jeg over til å krysse fingre og tær og det som værre er...hehe..

Brede er kjempe fint, det er Håvard også men Even har vært et navn eg ikke har likt. Av den grunn at eg kjenner en som heter det og han er kjempe frekk og ekkel. Rart det der med navn - kjenner en noen som en ikke liker så asosierer en dem med navnet dem har. ;)

Skal se han har lyst å bli februar barn - februar barn er bra det, hehe. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...