Gå til innhold

noen fra bergen som har termin i begynnelsen av aug. eller rundt der?

bobobaby+Lucas og Nathalie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei..

Jeg er ikke fra Bergen da men bor på Askøy og har termin 19.August og lurer på d samme som deg, hadde vært koselig å bli kjent med andre i samme situasjon.. Dette er mitt 3.svangerskap men det er leeeenge siden nr.2 var...

*Klem*

Annonse

Det hadde hvertfall vært utrolig koselig med BIM treff i Bergen. Føler deg litt alene når du er eneste som er så tidelig ute. Hadde vært koselig å vært ute å trillet, det kan jo faktisk hende at barna våre går i klasse en dag :P hehe.

Er det flere som skal studere (litt) ved siden av når de har fått den lille, tenker til høsten?

Annonse

noen av dere som har tenkt dere på treffet på mandag? for juni/juli og august jentene? hadde vært gøy om det var noen på min alder der. syntes det er litt skummelt med sånne treff. skal komme der alene og treffe ukjente. men har jo kjempelyst til å gå

det kan vi nok helt sikkert:D helsikken:| fikk så jævli ondt i magen for en times tid siden, så sitter her å teller:p man vet jo aldri.. har jo ikke peiling på hvordan rier er.. for jeghar så utrolig onde kynner, men har aldri hatt så ondt i magen.. så passer på:P

hehe.. du sier det nå, men når du ser ut som ett fjell, skulle du ønske du ikke hadde vokst i det hele tatt:p

helsikken.. gleder meg til han kommer ut, sånn at jeg kan trene og styre på igjen:D er blitt så feit atte:P lagt på meg for masse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...