Gå til innhold

noen fra bergen som har termin i begynnelsen av aug. eller rundt der?

bobobaby+Lucas og Nathalie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har termin 29 juli =) Og har veldig lyst å bli kjent med noen i samme situasjon som meg..:) Har grublet litt på hva jeg og beibisen skal gjøre når alle vennenne mine er på skole og jobb, sambo er på jobb og familien bor 4 t unna... Bor i Fyllingsdalen =)

dette høres jo bra ut jenter. når vi kommer litt lenger, så kan vi jo kanskje treffes og ta en kaffe el lign? bli litt kjent? stilig det. en liten gjeng med svære mager på en liten kafe. he he..

Annonse

noen av dere som har tenkt dere på yoga for gravide? har lyst til å holde kroppen i form, selv om jeg er gravid. så det ene stedet at de hadde yoga for de som hadde født også. og så tok man med babyen. kjempelurt.

heter yogaskolen el noe lign. der koster det 1800 for 9 ganger. de har nettside. det ene kurset begynner nå i januar/ feb. tror jeg. og den neste begynner i mai. hadde tenkt å begynne på det i mai. hvis jeg ikke finner noe annet

ok. jeg har ikke termin før i august. så kroppen har ikke begynt å forfalle enda. så da tenkte jeg at det er bedre å ta det senere når jeg er litt større. selv om jeg kunne tenkt meg å begynne nå og holde på hele svangerskapet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...