meg og min lillle sønn Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Noen som vet? Og hva synes dere om hvit smoking i dåp? altså ikke dåpskjole.. samboer vil så gjerne at gutten skal ha det..
meg og min lillle sønn Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. januar 2007 dytt dytt.. trenger hvit dress/smoking..
prinsemamman Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Hei hei! Vet ikke hvor stor din lille er eller hvor du bor. Men i Bergen selger de sånne drakter i på Lagunen...... Har ikke funnet andre steder enda....
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Nurket mitt hadde på seg mørkeblå smoking sparkedree uten ben i str 62 på julaften, det var av merket `name it`, kjempefin :-). Men en ordentlig dress med jakke og bukse (hvis det var det du tenkte på) i baby str. vet jeg ikke hvor du kan få tak i dessverre.
Angelas_Baby Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 så kult største sønnen min hadde smoking til navnedagen sin.(borgelig). den er dessverre kastet, ellers kunne du kjøpt den. jeg fikk mamma til å sy den, hun er sydame. til småtten så vet vi ikke om vi skal sy ny eller kjøpe fra thailand. hva med junior klær? butikk på storo/manglerud/haugenstua i oslo, ellers har jeg sett dresser/smokinger på svinesund til barn, men vet ikke om det er til babyer der.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Hei! På xy i Trondheim (byhaven) har de dress i babystrs (mener de gikk ned til 62 eller var det 68), veldig fin, men koster 999! Også har de en heldrakt med hvistskjorte, vest og sløyfe i svart - nesten enda finere!! Den koster 649,- Har vært på leting selv da jeg har tre gutter som skal ha dress til konfirmasjon og 17 mai, greit å begynne handlingen nå. Personlig har jeg ikke sterke meninger om hva babyen skal ha på i dåpen, men det er jo stas med en dåpkjole som kan brukes av babyens barn, føres videre i slekten. Vi har ikke døpt våre, så vi får håpe de får gutter også, så kan de arve dressene:-) Dress kan jo babyen ha til 17 mai uansett.. Lykke til med letingen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå