2flottebarn;) Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Hadde litt slimete brunlig utflod lørdag og mensmurringer. Litt rent slim kom på søndag og idag har jeg hatt brunlig (ikke slimete utflod). Sorry detaljene...Flere som har hatt det slik? Er det tegn på at ting skjer snart, eller må jeg belage meg på å vente? Noen med liknende erfaringer? Har termin i morgen!
Har fire go`inger Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Min forrige fødsel startet med tegningsblødning kl 1730 en ettermiddag. Dagen etter gikk vannet kl 1430 og på natten kl 0250 ble dattera vår født. Det skjer nok noe veldig snart Lykke til
findus Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Kan gå fort, og kan ta en stund til. Ikke godt å si. Lykke til!
2flottebarn;) Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2007 Takk for svar, noen flere med erfaring?
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har hatt det sånn nå de siste 4 dagene og var på sjekk i dag. Det jeg trodde var mensmurring var rier men dabbet av, jeg fikk beskjed om at jeg kan føde når som helst. Du kan jo ringe føden og få en sjekk men for din del så er det jo også greit å vente til det skjer mer siden du har termin. Kjenner du godt med liv i magen har gullungen din det bra og da kan jo du slappe av til du kjenner sterkere murringer/kramper. Det var ihvertfall det jeg fikk beskjed om av både jordmor og gynekolog på føden. Hvis murringene ble plagsomme kunne det hjelpe med en god og varm dusj. Lykke til!!!!!!
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Hadde det sånn på fredag og lørdag..... men har ikke skjedd no mer :-(
2flottebarn;) Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2007 Tusen takk for svar! Det er vel bare å vente å se, har mensmurringer litt innimellom, men ikke noe mer. Får vel bare belage meg på at ting tar tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå