Manx -med Loppa & Klumpen Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Datteren min på 2 1/2 har hatt feber i ni dager, og drikker mindre og mindre. Nå nekter hun stort sett. Var til legen på fredag som sa vi måtte tvinge henne, men hun spytter det ut igjen og er helt vill. Blir bare mer og mer negativ. Hun vil ikke bli frisk, sier hun... Nå er de på legevakten, men frykter at hun blir sendt hjem igjen... Noen som har noen råd???
Meg og bøllegutta!! Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Hva er det som feiler henne da? Prøvd med saftis? Brus?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Hva med masse saftig frukt? Er mye væske i de.
Manx -med Loppa & Klumpen Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2007 Har prøvd saftis, vaniljeis, oppskåret appelsin, pære, jus, vann, saft, brus, tåteflaske, sugerør, sprøyte inn i munnen, ingenting hjelper. (Spiste en saftis i forgårs og litt appelsin i går. Ingenting i dag.) Virker som hun lar det gå prestisje i dette... Det hjelper ikke å mase og heller ikke å la vær å mase.
Manx -med Loppa & Klumpen Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2007 Glemte å si at hun har luftveisinfeksjon, men den virker bedre nå.
Gothminister Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Tanteungen min var slik. Husker ikke hva det feilte hu,men ikke noe alvorlig i det hele tatt. Hu var så sliten og slapp,og hun orket bare ikke og drikke,men de la henne inn på sykehuset,ga henne intravenøst,og dagen etter var hun tilbake til sitt normale igjen. Spiste mat igjen også. Har ikke skjedd igjen heller. Kanskje hun bare trenger litt drikke og energi (intravenøst) datteren din også,slik att kroppen kan fungere igjen..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 det er jo veldi skummelt når de slutter å drikke! Forlang å få lagt henne inn så hun får intravinøst.
Manx -med Loppa & Klumpen Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2007 Nå er hun tilbake fra legevakten, ble ikke noe intravenøst selv om hun har begynt å bli løs i huden. Bare antibiotika, selv om de nesten ikke fant bakterier og det antakelig er virus hun har. Typisk norsk helsevesen spør du meg. Men hun gikk rett bort til glasset med eplejus og drakk masse! Så fikk hun salte cashewnøtter og drakk resten! Det er nok mer enn hun har drukket hele helga. Ser ut til at det ordner seg da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå