Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Virker som en del får jordmor til å kjenne om det er åpning/modent og eventuelt strippe litt. Dere som har opplevd dette, hvor langt er dere på vei? Jeg har 9 dager til termin og går selvsagt å venter spent nå. Syns det er vanskelig å forholde seg til å ikke vite om det skjer noe i dag eller om 14 dager. Kan jeg spørre jordmor om hun kan sjekke? Skal dit igjen om en uke.....
jeje nr2 har kommet:) Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Du kan spørre jordmor om hun vil gjøre det, er usikker på om "vanlig" kommunal jordmor kjenner da, mener at hun jeg går til sa at hun ikke gjør GU.. Men fordi om du kjenner trenger ikke det å bety noe, til meg kjente hun at jeg var moden med 1 cm åpning, hun trodde da at jeg kom til å føde innen veldig kort tid, snakk om 1 dag eller 2, dette var forresten jordmor på føden som sa.. Å det er over 1 uke siden. Kom også masse slim med blod etter at hun kjente, noe jeg tror var slimproppen... Dette er over 1 uke siden og ingenting har skjedd... Har 3 uker igjen, så egentlig er det helt greit.. Men synes det var litt feil av jordmor å si at ting kom til å skje veldig fort og her sitter jeg.. Gjorde meg mer utålmodig bare.. Så uansett va de kjenner å trur kan det ta lang tid... Men nå har jo du kortere tid igjen enn meg da.. Uansett, masse lykke til=)=)
HappyJoy Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Tror ikke de stripper før man er på overtid. Tror heller ikke de skjekker ev modning eller åpning før etter term, hvis det ikke er en god grunn. Desverre er det sånn at an ikke vet når man skal føde, så det må du nok bare leve med. Tenk at for hver dag du går med magen jo større sjanse er det at du føder neste dag!! Lykke til!!!
trarve jente25.01.07 Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Jeg ble sjekket 6 dager før termin, men jeg måtte virkelig be om det. Fikk grunnet at jeg har vært så dårlig, går enda jeg da, 3 dager igjen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå