Gå til innhold

Hvilken barnevogn anbefaler dere til nyfødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med gode tips og erfaring?

Ønsker gjerne råd om type vogn og merker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Brio kombi. Den er lun og stabil. Veldig fornøyd jeg ihvertfall. :)

Skrevet

har en simo kombi, beste vognen som finnes.

Skrevet

Simo er en fin vogn det.. Men så utrolig tung da.. 20 kg

Skrevet

va har en emmaljunga city jet med city bag..

har ikke prøvd den enda, men den virker lun og fin...

Skrevet

Basson Roma - tilbud på denne på Grønland til 3999 nå!

Skrevet

Simo Kombi 2006 kostar 3899kr på Barnas Hus no :) Det er den vi har kjøpt - gler meg til chiquitin kan få "flytte inn" i den!!

Skrevet

Easy Walker har nettopp kjøpt den selv og er kjempe fornøyd... bagen er stor og lun samt den veier bare 9 kg og blir liten når du foldern sammen. dessuten får du med regntrekk og myggnetting til bagdelen samt frontbøyle og regntrekk til sportsdelen...

Lykke til med valget..

Skrevet

Hei! Vi har en Simo kombivogn og er kjempefornøyde med den! Bagen er stor og man får derfor god plass til poser etc.synes ikke vogna er spes tung, men nå har jeg ingen erfaring med noe annet. Vi går for det meste turer, har ikke hatt den i bilen så mange ganger, mulig den er litt tyngre enn andre merker inn/ut av bilen.

Skrevet

TFK joggster Twist med hardbag. En av de største bagene på markedet. Har du tenkt på Bugaboo ? Den har også veldig stor bag og er veldig lett.

Skrevet

Jeg kan anbefale Emmaljunga Duo Classic på det sterkeste : ) Den er solid og stødig, har gode dempere, stor bag, myggnetting integrert i kalesjen slik at du aldri glemmer det ; ) .

Eneste minus er at den er litt tung - men veldig god å trille.

Skrevet

Vi har nettopp bestillt en Simo kombi 2006 modell fra Barnas Hus. Disse er satt ned med 40%, så en god deal får en vel si. Jeg liker denne vogna selv om den kanskje er litt tyngre enn mange andre på markedet. Så er den også ordentlig stødig og fin.

Lykke til med valget!

Skrevet

Etter tre barn og et lass med vogner vil jeg anbefalle en rein bagvogn. Merket er egentlig ubetydlig....men bagen er stor og go....og man får plass til vinterpose og klær. Og stort sett er det stor kurv under slik at man får plass til mye. Av egen erfaring var jeg MYE ute å gikk da ungene var nyfødte og da var det fint med plass til mye under vogna også da bankkortet gikk varmt!!!!

Da ungen har vokst ut av bagen kan man heller bruke mer penger på en god og fancy sportsvogn

Skrevet

Hadde Simo kombi til første (han bruker den ennå i barnehagen...) og Emmaljunga Duo til nr 2. Er fornøyd med begge. Begge er vel tunge vogner, men de er store og komfortable for babyen. Det er viktigst for meg!

Skrevet

Anbefaler Easywalker sky.

Den har kjempegod og romslig bag.

Er lett!!! - viktig for gode trilleturer!

Enkel å legge sammen og liten.

Sikker og stabil- testet etter strenge krav EN1881

Anbefaler denne fordi den er enkel å ha med å gjøre. Tulla vår liker den godt og det gjør vi også!!

Enkel og god å trille både på lange turer og til shopping!!

Håper du også blir like fornøyd som oss!!

Ps. Barnas Hus selger denne vognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...