Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet man om vannet går, hvis det ikke går som et splosj, men litt etter litt? Hvordan vet man om man bare har masse tynn utflod, eller om det er "the real thing", liksom?

*gruble gruble*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer også endel på dette... Jordmora mi sier at du kan lukte d da.. litt heslig men... D skal visst lukte sædceller=)

Skrevet

Da vannet gikk til meg så viste jeg det, måtte på do og bæsje (føltes slik) men kom bare "tiss" noe jeg syntes var merkelig helt til jeg tørket meg. Bare slim, og kliss jo fostervannet var gått.

Skrevet

Jordmor sa til meg at hvis det er fostervann så renner det litt hele tiden, hvis det ikke kommer alt på en gang. Ellers så er det ikke tvil. Swosjh!!

Skrevet

Ja... Men altså. Hvis det "renner litt hele tiden": Hvordan vet man da om det er fostervann eller ikke? Kommer det an på hvor mye som renner, da eller?

Forresten... jeg har aldri tenkt over at det lukter noe særlig av sæd heller - så jeg er like langt med det tipset også, dessverre.

Hehe. Vi får satse på at jeg er en Swosjher:-)

Skrevet

Du får finne ut av hvordan sæd lukter da vøttu=) bare en måte å finne det ut på ;) Kos deg.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...