Gå til innhold

oppfordring :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner jo at vi skriver post til dem vi kjenner her inne, men hadde det ikke vært koslig å få post fra dem vi ikke pleier å ha så mye kontakt med å. jeg hadde syntes det var koslig .

så jeg oppfordrer alle til å skrve post til noen man har lagt merke til her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ny bruker her inne, åssen sender man post og hvorfor gjør man det?

Skrevet

På din egen side finner du ut av det.. Ellers kan du trykke på nicket (ikke anonym) til noen du vil sende post til.. Prøv til meg om du vil :)

Skrevet

post er bare hyggelig ja:) tas imot med ett stort smil... :)

Skrevet

post er hyggelig, tas imot med et stort smil her i gården:)

Skrevet

En koselig oppfordring ja :) Kanskje prøve å bli flink til å sende post en gang i blandt da (og kjempe koselig å få post selv også) :)

Skrevet

Hadde ikke hatt noe i mot det jeg heller;)

Skrevet

post er koselig det. skal se om jeg får sendt til noen av dere nå jeg.

Skrevet

Da har jeg sendt en liten mld til dere som har vært med på denne oppfordringen foreløpig :)

Skrevet

opp igjen så flere ser denne oppfordringen :)

Skrevet

Post er trivelig det! Da blir man kjent med nye spennende mennesker...

Tror jeg skal sende litt etterpå jeg, men nå må jeg legge snuppelure snart så jeg venter litt.

Skrevet

Syns det er like spennende hver gang jeg logger på å se om det er post! :-) Jeg er ikke så aktiv her inne så det er ganske sjelden egentlig.. Men hvis noen har lyst å sende til meg så sier jeg takk :-)

Skrevet

Men et lite spm til HI bare.. Hvorfor skrive en slik oppfordring, men være anonym selv??

Skrevet

vel jeg kan komme ut av skapet. det er meg som er hi her. og jeg skriver en hilsen til alle som svarer på denne tråden. (prøver hvertfall)

grunnen til at jeg lagde denne tråden er at de jeg var mest med på bim ikke har så mye tid her inne så de har ikke postkasse enda likevel er det fler jeg husker godt men jeg turte ikke bare skrive post til dem for jeg viste jo ikke om de husker meg.

så dette var unskyldningen og påskuddet for å skrive til andre jeg ikke aner hvem er.

så var jeg litt flau og trodde egentlig at ingen ville svare eller folk ville reagere negativt , men det var jo ikke tilfellet her.

jeg liker å bli kjent med folk og dette er også en måte å bli kjent.

hilsen en ikke så anonym hi lenger :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...