Gå til innhold

Klarte meg til uke 37 u strekkmerker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men da kom de... og de vokser fra dag til dag; rekordfart. Håper jeg slipper å gå 2 uker over tide, da har jeg vel hele verdenskartet på kroppen. Kjipt når det gikk så lenge uten at de kom. Jeg hadde begynt å tro jeg skulle slippe dem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå.. super kjedlig å klar sæ så leng uten da, å få dæm akkurat på slutten... men men... Æ e 37+3 å ingen strekkmerka, men kan vel itj juble enda da skjønne æ..

Skrevet

Jeg er 38+2 i dag og har fortsatt ingen strekkmerker. En får jo ikke det når en faktisk fremdeles har valker... Like greit, kanskje? Liten mage med litt ekstra flesk på utsiden, akkurat nok til at huden ikke forstrekker seg? :)

Skrevet

Er uke 40+1 i dag, fortsatt ingen strekkmerker =)

Er jeg riktig uheldig nå, så må jeg gå leeenge over, så kommer de vel da..........

Har ingen fra forrige, og har veldig tøyelig hud. Akkurat som den er ett nr for stor *lol*:-))

Skrevet

Æsj samme her :(

Var så glad for en uke siden. hadde ingenting...

Men nå..... 37+2 ser ikke lårene og rumpa ut :(

Men, men det kommer heldigvis noe godt ut av det :)

Skrevet

Ånei, er det sant?! Shit da, nå tenkte jeg at siden jeg er 36 uker på vei og ikke har noen merker på magen så ville jeg slippe unna... Men jeg er altså fortsatt ikke trygg? Det var skikkelig kiipt å høre! Får krysse fingrene...

Skrevet

Med nr 1 fikk jeg de første strekkmerkene siste uka!

Skrevet

Jeg jubler ikke før babyen er ute... Hadde termin igår, foreløpig uten strekkmerker, men man kan jo aldri vite når de dukker opp!

Skrevet

36 + 3, mine ble oppdaget på lørdag. har ikke hatt noen før. uendelig kjipt. håper bare det ikke blir fler..........

Skrevet

Det har jo sin sjarm med strekkmerker også da dere...

Det er jo en strålende god grunn til at de er der..

Skrevet

Usj..dumme strekkmerker..oppdaget flere av dem på rompe/lår i forrige uke..er 34+6 i dag..foreløpig ingen på magen..men de kommer vel der også snart..jaja, får bare håpe at de blir litt blekere etter fødselen.. :-)

Skrevet

Må føye meg inn i rekka, er 38 uker nå og strekkmerkene har begynt å vises på nederste del magen. Huff, jeg stresser med tanken på at det sikkert blir seende helt grusomt ut til slutt...

Skrevet

... og når melken kommer og fyller opp brystene kan dere forvente at de fleste tilfeller kommer strekkmerker der også..

Er det så ille skummelt det da?

Det er jo ikke liv om å gjøre liksom... bare en naturlig del av det å faktisk være så heldig å kunne ha muligheten til å bære frem et nytt menneske..

Vær stolt av kroppen deres...

Skrevet

Det er jo selvsagt 100 % verdt det, men når man først er så heldig å kunne bære frem et barn må man jo få lov til å klage litt til likesinnede om de "plager" man har..og det er godt å se at vi er flere i samme båt..betyr ikke at jeg ikke er stolt av kroppen min likevel..og nurket i magen er absolutt verdt ALT.. :-)

Skrevet

i morgen er jeg i uke 40.,og eneste strekkmerkene jeg har er akkuar over navel piercing arret.De er nesten helt lyse.Ser nøye på magen hver kveld.Har oppdaget noen mørke blodårer på siden av magen,som minner stygt om strekkmerker, bare at de er under huden.Håper de forsvinner..

Men,men.. De får komme hvis de kommer. de er nok verdt det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...