Gothminister Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 2-åringen min her,elsket å være ute i sommer. Skulle ut med en gang han sto opp,og gjerne være ute hele dagen. Det var vi jo også,spiste all mat ute også (på terassen da hvis vi var hjemme) Nå,som det er litt kaldt,så vil han nesten ikke ut i det hele tatt. De gangene vi er ute,så vil han gjerne inn etter 1/2-1 time. Selvom det er fint vær. Og vi prøver å gjøre masse ting ute. Var kanskje ikke så lett når det bare var is ute,var ikke så mye å finne på da..,men nå er jo snøen her,og han sitter jo en del på akebrettet også,men vil fortsatt ikke være lenge ute. Han går jo i barnehagen 3 ganger i uka,og har ikke hørt noe der om att han vil inn igjen,men har faktisk ikke spurt de om det heller.. Hvordan er deres små?
FruMamma med nr 2 Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Dette virker kjent gitt!! Datra vår er veldig glad i å være ute...egentlig i all slags vær...utenom nå når det er litt snø Snøen kom i går kveld og det er ikke så mange cm akkurat. Vi spiste frokost og kledde på oss vinterklær, tok med spade og bøtte og va ute i ca 15 min.... Prøvde å sette henne ned i snøen, men da ble det krig... Jeg syns egentlig det er vanskelig å finne på noe ute jeg, Det blir mest det vanlige med bøtte og spade på en lekeplass.
Gothminister Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 Bra det er flere av dem..hehe Kom på att han er ikke glad i å være ute når det regner heller,selvom det ikke regner mye. Kommer det noen dråper så vil han inn igjen.. Kanskje han er værsjuk..hehe
FruMamma med nr 2 Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Ja, det er sikkert flere også Her er det mest mamman som ikke vil ut når det regner;) Jeg trodde egentlig at snø skulle være gøy jeg, men neida...
ekogm Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Sønnen vår elsker å være ute , også om vinteren, særlig aking og snøspising er populær. Vi er som regel ute i ca tre kvarter til en time ad gangen. Jeg synes det holder også, han behøver jo ikke å være utendørs i timesvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå