Gå til innhold

vite kjønn??


Mamsen og lillegutt

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte å spørre om det er mange her som ikke ønsker å vite kjønn når dere er på UL???

Jeg og sambo ønsker ikke å vite,for vi mener det er juks. Som å åpne julepresangene lenge før jul...

Er det bare vi som er så "gammeldagse"???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er vel opp til hver og én det? Om de vil vite eller ikke. Det kan være mange grunner til at mna vil vite på forhånd, man gjør som man vil selv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med denne tråden var å få svar på om dere skal vite det eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal heller ikke vite det, vi visste det ikke med førstemann heller!

Syntes det var veldig spennede og gøy å ikke vite det:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke lyst å vite, men mannen min vil vite.

Jeg tror ikke det går bra hvis bare han vet, og det kan jo være litt vanskelig også...

Så det blir vel til at hvis tingeling ligger riktig til så får vi nok vite det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil også vite det om det er mulig...

Kan jo være koselig begge deler, men vi er så nysgjerrige av natur at jeg kan ikke tenke meg til at vi ikke skal vite det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal vite d!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hehe...e så vanvittig nysgjerrig, eg klara ikkje vente helt t fødselen:)

Visste m førstemann vi fikk ei jente, ble så mye mer virkelig då følte eg..tenkte hele tidn på at d sku komme en jente, ikkje bare en baby om du skjønna:)

Veldig ok m tanke på forberedelser. e jo så mye søtt til de ulike kjønnene istede for nøytrale klær osv..

Men eg beundra de som klara å vente og, e jo suuuuper spennende då når fødselen endelig e igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne vite det, men jeg vil vite det av praktiske grunnlag:) føler egentlig at det blir litt juks jeg og, mn jeg og typen må begynne å handle så tidlig som mulig før fødselen, da økonomien ikke er HELT på topp:( litt gammeldags sånn at jeg ikke synes spedbarnsjenter skal ha blått og vice versa..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil vite det også denne gangen. Har visst det med begge gutta og ønsker det samme nå. Jeg synes det er så utrolig spennende med fødselen i seg selv. Synes det er fint å spre gledene og overraskelsene! Jeg synes også det er litt koselig å forholde seg til en gutt/jente, ikke "bare" baby ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang visste vi det ikke, men jeg var likevel sikker på at det ble ei jente. Bare følte det sånn. Samtidig, visste jeg ikke hundre prosent, og ønska meg egentlig en gutt. Jeg ble faktisk litt skuffa etter at hun ble født.. Denne gangen tror jeg derfor at jeg vil vite, slik at jeg kan ta en eventuell skuffelse på forhånd, og kose meg litt ekstra når det er født. Men jeg har noen uker igjen før jeg må ta den avgjørelsen.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal vite det :) Er helt enige om det. Skal vite både av nysgjerrighet og av praktiske årsaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å vite det. Som en sa tidligere i denne tråden - fint å vite at man venter på en jente eller gutt, og ikke "bare" en baby. Problemet er bare at kjæresten ikke vil vite, og det går jo ikke at bare en av oss vet. Jeg kan selvsagt trumfe igjennom hvis jeg vil, men veldig usikker på om det er riktig overfor ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal også vite dersom vi kan. Både fordi vi er nyskjerrige, og litt av praktiske grunner. Men mest fordi mannen min ønsker seg sånn ei jente, at han allerede omtaler barnet som "hun" hele tiden.. Så vi fant ut det er greit å få litt tid å venne seg til det hvis det blir en gutt i stedet! Dessuten er det mye annet som blir spennende fremover :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke vite....har ikke fått vite med de andre heller (selv om jeg var veldig sikker på hva det ble), syntes det er noe av hele spenningen og gleden, å vente helt til nurket kommer for å se hva det ble.

 

Føler nå at det blir ei jente sånn som med nr1. og som faktisk ble ei jente.....følte med nr 2 at det ble en gutt og det gjorde det også ;o)

 

Så vi venter i spenning for å se om følelsen er rett denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke vite, blir mer spennende da. Er nysgjerrig egentlig, men vil prøve å holde meg. Min kjære tror at det blir gutt da, men vi venter til fødselen vi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ønsker heller ikke å vite det.(skal ha nr 4)synes at vi må ha litt spenning.Dessuten kan de ta feil.venninnen min fikk i sept. i fjor.Legen sa på UL at det uten tvil var en gutt,så de gikk hele svangerskapet og var innstilt på lille "thomas" men ut kom det en jente,så de fikk sjokk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite, men det er jo uansett ikke sikkert, har hørt om flere som har fått vite at de skal ha både gutt og jente også har det vært omvendt som har kommet ut. Visste med nr en at det ble ei jente og syntes det var greit å vite. Synes ikke det er "juks"... (men så er jeg en sånn som klemmer på pakker også da.....)

 

Vi bestemte ikke navn på nr 1 før etter at hun kom - hadde en favoritt, men det passet ikke i det hele tatt på frøkna som kom ut, så da var det i tenkeboksen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...