Gå til innhold

var 85 cm på 2-årskontrollen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble 2 i nov.

tror dere troll dressen i str 98 blir for stor til h*n nå? tenkte jeg kunne kjøpe den og satse på h*n får brukt den til vinters igjen også..

Er de store eller små i str.. noen som veit det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jenta mi var 84 cm på toårskontroll for en måned siden. Hennes Troll-dress i str. 92 er stor nok i massevis for henne. Jeg ser for meg at hun hadde hatt problemer med å bevege seg i en dress i str. 98. Det er vanskelig nok nå med masse klær på.

Jeg tror kanskje hun vil kunne bruke dressen i 92 i hvertfall første halvdel av neste vinter også, om hun ikke plutselig skyter til værs.

Skrevet

ok. kanskje best å prøve på den på først..

men har ikke erfaringer med troll jeg da,men trenger de noe særlig med klær under den?

Tenkte da på ekstra klær utenom de klærne de bruker inne da (trøye,genser-strømpebukse og bukse)

Skrevet

kan kjøpe 98 til henne. Vår pode var 86 cm når han var 2 1/2, vi kjøpte 98. Ingen problemer med å bevege seg. Når de er ute (vi bor på svalbard), har de ullundertøy, og ulldressen under. Er det veldig kaldt har de strikke klær i tillegg

Skrevet

Her gikk vi rett fra 86 dress te 98 dress.

Ikke no problem her.

Er jo snøring i livet.

Skrevet

Lillegutt er 95 cm og har 98 i Troll-dress. Den er helt passe, nesten på grensen til litt stor..! Så ville definitivt gått for 86 eller 92, da dressene er normale, men på grensen til store i størrelsen..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...