Gå til innhold

Hva skal min mann spise av vitaminer for å få bedre svømmere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe andre naturprodukter er feks valnøtter, og alt av nøttefamilien hvis ingen er allergisk da.... Ellers finnes det en slags ting som vokser i tre og ser ut som horn. Den er mørkebrun og har en litt søt smak men den har veldig harde steiner. Er litt hard å bite, men den er god. Finnes stort sett i syden land. Har lest i tykisk media at dette har hjulpet for flere slitere faktisk. Det anbefales også av leger. Kan sikkert skaffe det for deg hvis du bor i oslo, men da må du isåfall vente til sommeren....for det er da jeg skal dra dit...:)

http://www.islamdunyasi.net/forum/printer_friendly_posts.asp?TID=1276

Gå inn her så ser du bilde av denne tingen som jeg har forklart over på forrige innleg. Det står på tyrkisk men det trenger du ikke å bry deg om. Litt lenger nede ser du bilde av denne tingen som blir kallt for horn i tyrkia.

Annonse

vet ikke faktisk... men det er veldig vanskelig å få tak i denne saken i norge, kan si at det er nesten helt umulig. Men det finnes jo en slags presset pakke som er gaaanske sur.. dette finner du i en tyrkisk butikk ganske nær sentrum scene i oslo... husker ikke akkurat hva denne pakken het... men husker jeg spiste denne i starten av min graviditet. Fikk skikkelig dilla på sure saker. Jeg spiste nesten opp hele pakka til jeg fikk sår i tunga.... Den har god smak i allefall. Tror kanskje helsekostbutikker kjenner igjen denne tingen hvis du printer ut den siden hvor det er bilde av den. Kan hende de hjelper deg da? Men jeg vet at leger i tyrkia bruker dette innenfor enkelte medisiner også.... Ellers spises dette som snacs nede i tyrkia.

Vitamin E er kjent for å øke forplantningsevnen!

jeg satte mannen min på Sink m. selen og vit E . Begge fra bio -serien som de har på helsekost og noen apotek. Vi kjøpte disse gos Life - kjeden.

Lykke til!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...