Gå til innhold

Hva skal min mann spise av vitaminer for å få bedre svømmere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at han skal ta sink,men hva mer?

Hvilke type sink,sink med selen eller?Hvor kjøper dere det og hva heter det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er zink, selen og c-vitaminer som er bra. Kanskje e-vitaminer også?? Litt usikker.

Men du får kjøpt det på helsekost og apotek. Heter det det heter :)

Skrevet

Noe andre naturprodukter er feks valnøtter, og alt av nøttefamilien hvis ingen er allergisk da.... Ellers finnes det en slags ting som vokser i tre og ser ut som horn. Den er mørkebrun og har en litt søt smak men den har veldig harde steiner. Er litt hard å bite, men den er god. Finnes stort sett i syden land. Har lest i tykisk media at dette har hjulpet for flere slitere faktisk. Det anbefales også av leger. Kan sikkert skaffe det for deg hvis du bor i oslo, men da må du isåfall vente til sommeren....for det er da jeg skal dra dit...:)

Skrevet

forresten den hjelper stort sett for å øke sædproduksjonen også....

Skrevet

Hørtes jo kjempe inntressant ut,aldri hørt om det...kjenner ikke folk til det her i Norge,leger,gyn,natuterapeuter?

Skal sjekke den siden:-)

Skrevet

vet ikke faktisk... men det er veldig vanskelig å få tak i denne saken i norge, kan si at det er nesten helt umulig. Men det finnes jo en slags presset pakke som er gaaanske sur.. dette finner du i en tyrkisk butikk ganske nær sentrum scene i oslo... husker ikke akkurat hva denne pakken het... men husker jeg spiste denne i starten av min graviditet. Fikk skikkelig dilla på sure saker. Jeg spiste nesten opp hele pakka til jeg fikk sår i tunga.... Den har god smak i allefall. Tror kanskje helsekostbutikker kjenner igjen denne tingen hvis du printer ut den siden hvor det er bilde av den. Kan hende de hjelper deg da? Men jeg vet at leger i tyrkia bruker dette innenfor enkelte medisiner også.... Ellers spises dette som snacs nede i tyrkia.

Skrevet

jeg fikk ikke opp den siden jeg... ikke noe bilde der iallefall :-(

Skrevet

Vitamin E er kjent for å øke forplantningsevnen!

jeg satte mannen min på Sink m. selen og vit E . Begge fra bio -serien som de har på helsekost og noen apotek. Vi kjøpte disse gos Life - kjeden.

Lykke til!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Zink og c-vitaminer fra MEZINA (pulver) er min anbefaling, vide boksere også!!

Skrevet

hmm mener jeg har hørt at de bør ta magnesium tilskudd og jeg da.. eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...