Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare få innlegg nr. 200 også....hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe;)

Ja skal du ha tråd 11 eller cat? :)

De har ikke betjent garderobe, men vi har et reservert rom. Og er ikke problem å ha jakka hengende på stolen der. Er ikke diskotek liksom..mer restaurant/pub/kafe

Det tar ca. 10 min å gå til togstadjonen. Party all night? tja det tar man som det kommer. Jeg blir nok ikke ute til 4 tror jeg. Greit å orke litt daen etter og begynner jo såpass tidlig. Folk er fri tilå komme og dra når de ønsker. Fårspill er for de som ønsker det også. Er bare 1 time der da. Trasker derfra og bort. Tar bare 5-10 min å gå bort.

Ja nå har vel alle møtt alle uttatt deg simba. Om det får deg til å slappe mer av lover jeg at vi alle sammen kommer til å titte på deg når du kommer ;):P

Husker ikke mer av hva du spurte om jeg nå. Får svare mer i morra isåfall.

Natta og bøfn!

Skrevet

Får vel nesten starte ballet i dag jeg da i og med at jeg ikke bidro noe i går... :o)

Kommenterer straks...

Skrevet

øh jo du. Jeg leste først og så logget jeg inn og i mellomtiden hadde du startet ball. jaja.

-ha på: Vi ser gjerne at du har på klær simba. Nei ta noe litt pent liksom. Som om du skal på byn/fest. Ingen kommer i kjole tror jeg. Men du får lov til å bruke kjole da. Bare koselig det assa..hehe

Gudd mårning :)

Skrevet

Gud mårning to alle!

Hoho, nå står far på badet og skifte bleie (bæsj)...

Natta: Sov fra 19-3.30, deretter våken 3 ganger mellom 3.30-6 sov til 7.30 - stod opp! Ikke dårlig med tanke på de nettene vi har hatt i det siste...

Simba: Så moro at du kommet!! Pønte seg littegranne ja :) Skjørt kanskje eller pen bukse?!

Nå skal jeg dra å handle litt mat! Er jo litt tomt i kylskåpet! Også skal vi legge inn bud på den leiligheten/4mannsboligen vi så på på lørdag!! Men kommer ikke til å legge inn første bud, venter å ser om flere er interessert! *skummelt*

Må bestille frisørtime også jeg... Tenkte jeg skulle ta det på lørdag, så er jeg liksom ferdig styla!! Men what to do???

Skrevet

Nå hadde nå jeg litt lyst å komme med kjole, men ser jo at Moll mener at det er uaktuelt. Greeeeit.

Veldig, veldig kos om du kommer Simba. Og jeg har på ingen måte møtt alle, så det blir koooz å møte flere.

Natta = fin. E grein litt på kveldparten, men gikk relativt raskt over. Så omtrent sov de fra 18.30, lite opphold på E fra 1915, videre til 00 (akkurat sovna) da fikk A mat og 04 da fikk E mat. Våkne alle litt da H dro på jobb 06, litt pupp på A, og så sov vi sannlig videre til 08. Kan ikke klage!

Lykke til med buding Tiny.

Skal prøve oss på en trilletur til babyshop i dag. Fint vær, blir nok bra :-D

Skrevet

Hmmm, hva ska´n skravle om nå a tru??? Vel, får begynne her hjemme da...

I går var endelig matorigen over (måtte avslutte helgen med litt ostepop og littlecandy da - alltid plass til det, hehe) - men guri, trodde jeg skulle forbli stappa frem til påske Men nei, var visst sulten igjen i morges også :o))

A har vært våken noen ganger og ynket seg de siste to nettene. Hjelper stort sett med litt smokkedytt (virker litt som dine netter Tiny), kanskje det er noen tenner på vei nå da... hehe evig optimist :o)

Deilig med snø - i alle fall for de litt større ungene. C var ute og gikk på ski i flere timer i går og skal ut i dag også - synes det er toppen :o) Mor synes det er litt kaldt da - vil vel kalle meg selv litt sånn innemenneske...

De driver fortsatt med panelen på huset her - og nå banker de på stuesiden og det er rett ved øret mitt - får håpe jeg ikke blir helt huggern... :o)

Så til dere...

Fyllesyk i går eller Cat?? Så fint alt gikk greit med lilleL da, da er det liksom lettere å ha barnevakt igjen senere :o)

Er puppa dine "friske" igjen eller Molle? Kanskje vi skal ta trådhyttetur en helg uten unger utpå våren, kunne vært kult det. Om mennene er hissige på å få ungene for seg selv en stakket stund mener jeg ;D

Iiiiiiinmari synd du ikke kan komme på bimbord altså Ama, men jeg skjønner jo moren din (og deg) som gjerne vil ha deg der på bryllupsfesten sin da :o)

Men det kommer heeelt sikkert flere anledninger som du kan være med på. Om ikke annet sender jeg bort gubbe og unger en helg så kan vi ta et kveldstreff her hos meg :o)

Som du sier Herk, 6 mnd gml babiser skal det mye til før sulter - og det går nok veldig bra skal du se :o)

Simba - moro om du hadde kommet på bimbord også da :o) Kjenner veldig godt den følelsen når alle har møtt alle og du ingen... Jeg har ikke møtt alle da (eller alle på tråden som kommer, men ikke de andre).

Noe nytt vedr hus eller Tiny?? Min msn er også veeeeldig dum til tider - hrmf...

Ser jo nå at det renner innlegg mens jeg sitter her å skriver - får forte meg jeg da :o)

Nå ser jeg forresten at dere skal legge inn bud ;) Gi oss en link a så vi kan smugtitte litt :)

Komme med kjole du svanine ;o)

Hehe - ville bare være først i dag asså Molle :o)

MTG og 1D - what to say - hay hay!! :o)

Hmmm, noen glemt nå?? Håper ikke det...

:o)

Skrevet

Hei.......

Jeg har hatt en fin helg.... travelt vel å merke og ikke like trivelig hele helga, men det får vi ta senere. Må lese litt av alt dere har skrevet siden tidenens morgen (føles sånn siden det er omtrent 50 innlegg å lese..).

Tippe vekt igjen?

Gutten er 2 mnd/9uker. veid for 3 uker siden: 4030g.

Travelt nå....

Skrevet

4745:)

og det var alt jeg husket. lol ass. tenke litt her..

E har hatt sitt livs største lengste latterkick i dag da! Veldig festlig å ligge på magen på matta mens jeg klasker henda på matta forran ham. Til slutt tok det helt av!! Han lo og lo bare jeg flytta på en leke, så jeg på ham lo ham, la jeg hånda forran ham lo han. Til slutt var han så sliten at han måtte gråte..hehe men lo mens han gråt da. Fikk filma:) Ja og måtte ringe mamma, måtte jo dele med noen:)

Kom på det rett etter jeg posta i går at alle har jo ikke møtt alle. Men alle har vel snakket med alle? 1D ringte jo litt rundt her da hun lå på sykehuset:) Vel JEG har iaf møtt alle untatt Simba. Tiny også. Og jaggu tror jeg ikke blærumsdama har fått med seg alle og.

etagilde ja. Gått opp 3 kg jeg:(( Greit å stå stille assa men gå opp?! suuukk! Får vel kanskje begynne å se etter hva jeg putter i munn.

snø er kult så lenge det er måka:)

Her er det kaldere enn 10 så blir inne i dag. Dagen blir så lang og kje når man ikke får trilla tur eller dratt noe sted (hakke bil)

Svanine: Blir man bedt til slike etterpålag?? Trodde det bare var å komme jeg. Ikke at jeg skjønner hvor jeg kan ha fått en slik oppfatning fra... Vel kommer nok jeg, inv. el ei;)

Ser ut til at jeg får tatt en tur i morgen cat. :)

Svøm på onsdag. Er det noe som skjer torsdag/fredag som jeg burde huske eller bli med på?

Jo og var snakk om neste treff hvor. Kan godt være her. Om ingen andre veldig gjerne vil da:) Har plass og sikkert en tråta;)

Skal bli stas å se svanine i kjole til lørran:D (igjen..litt synd ama ikke kommer..hihi)

Skrevet

1D - selv om oppskrifta til bestemor er stjålet får jeg kaste meg inn i tippinga ;o) og tipper lillingen veier 4835g.

De små er jo bare så skjønne da når de holder på sånn, smelter i alle fall et mors allerede temmelig bløte hjerte :o))

Greit for meg med treff hos deg Molle - når passer det for godt folket da?

Skrevet

Tja..er vel kanskje greit å ta det etter helgen. Faren er at ingen kommer, da "julebord" som kjent er festen for å virkelig drite seg ut ;)

Har ingen oppsatte planer uka etter. Onsdag utgår grunnet svømming. Kan jo på dagtid, men blir litt stress. Mandag og tirsdag er ganske rett etter helgen. Så da foreslår jeg torsdag eller fredag. Etter hva jeg husker var torsdag en dum dag for Herk? (gitt at du vil komme da:) ) Så isåfall blir vel fredag en fin dag. Når var ama hjemme igjen da tro? hum..hun sa det jo, men det husker jeg ikke. Greit å ta det etter hun har kommet hjem.

Ja planlegginga bør vel begynne nå, kjenner jeg oss rett..haha.

Hvem her har tenkt seg på fårspill til nina24 i helgen da? Man må jo ikke gi beskjed om det alt nå, men sikkert greit for nina å ha en viss oversikt over om det blir stinn brakke eller bare 2 som kommer:)

MTG: Hvordan kommer du deg ned på lørdag? Gubben kjøre deg ned? Toget? Usikker her selv. Må passe på svanine og. Kan ikke ha hu vandrende rundt i LS.

Skrevet

Neste fredag er greit for meg :o)

Ama kommer hjem den 5 feb, så hun kommer nok også ...

Vet ikke vedr fårs, spørs hvor mange av dere som kommer. Vil liksom ikke sitte der alene med ei jeg ikke kjenner - hihi :o)

Skrevet

Molle: I morgen går greit :)) Og nei, jeg vil ikke starte tråd nummer 11, dumt tall kan du skjønne :P

Og får ikke kommet på treff neste fredag, for tror ikke det går noe tog/buss fra egypt og fly kan bli litt dyrt bare for en svipptur hjem..

Petra: Fyllesyk?? Hva snakker du om a????? Vet du, jeg drakk kun øl, og sluttet å drikke klokken tolv. Ble god og full ja, men ikke kanakas-driting liksom.. Men endte med at jeg satt på do og d***t mens jeg spøy i en bøtte som jeg hadde mellom knærne. Hamburgeren jeg spiste før vi dro hjem den natta var ikke like god der den kom i retur med løksmak på formiddagen..... Men tror kanskje det var noe rart med den hamburgeren for jeg spyr ikke av noen øl for å si det sånn!!

Simba: Jeg skal nok ha på meg olabukse og høye støvletter tror jeg også en topp. Ingen som pynter seg noe særlig mer dit vi skal. Men for all del, ta på deg det du er komf i du :))

Og forresten.. det tar 10 minutter å gå fra stasjonen, men du må nok regne med 30 når du skal gå tilbake igjen :P

Svana: Godt du skjønte hva jeg skrev på lørdag da, var det jeg mente :)) Men har faktisk ikke micro jeg da.. Gleder meg masse at du kommer på lørdag.

Ama: Tenk å droppe oss for bryllupet til mammaen din!! Går faktisk ikke an!! :P

Herk: Hvis O ikke vil spise får han få en sjokoladekjeks av mannen din da vettu, da skal du se han svelger unna :)) Neida, men det går nok bra skal du se. Bare trøst deg med at hiver du deg i en taxi så er du hjemme på en halvtime om det skulle bli heeeeelt krise!!

Tiny: Lykke til med boligkjøp da. Har du en link eller??

1D: Hva blir det til?? Kommer du nedover eller??

Ellers kommer jeg nok ikke på spiel, det blir nok litt for tidlig. Ser ikke for meg at jeg kommer før sånn i sju-tiden kanskje, akkurat sånn formen er nå har jeg ikke lyst til å feste i det hele tatt!!! Urk...

Noe jeg har glemt nå???

Skrevet

Gratulerer med boligkjøp Tiny! Var kjempefint der!! Hvor mye må dere betale i måneden da??

Skrevet

GRATTIS med huskjøp Tiny - nå ble jeg skikkelig missunnelig. Ikke på å flytte for jeg trives godt her, men på den følelsen man har, sånn skrekkblandet fryd liksom ;o)

Og blæ Cat - det minste du bør gjøre er å droppe den Egypt turen for å gå på treff - ærlig talt. I det minste bør du komme hjem litt tidligere evt dra litt senere... Hrmf...

:o)

Skrevet

Gratulerer så mye Tiny! Det så jo snasent ut! Når er overtakelse? Når kan jeg komme på besøk? Hvor lett er det å kjøre dit?

Kos dere masse og feire litt i dag 3xT!

Petra: Man blir sulten av å spise masse og ofte, sånn er det bare. Men god forbrenning er jo ikke negativt, hehe. Er enig i at snø er fint. De små sover lettere når det er litt humpogdump i vogna, selv om mor blir litt fortere sliten (men sterk!). Er det bare Moll som får være med på hyttetur?

Ama: Vil savne deg på lørdag...

1D: Travel du ja. Tipper lille-T er 4620. Hvis han ikke er det er han 4810. Ho ho.

Moll: Artig med latterkick. Så bra at du fikk foreviga øyblikket! Er ikke sikkert at jeg kommer i kjole, så ikke bli skuffa hehe.

Inviterer og inviterer, tenkte at vi kunne ha treff her i uka etter dåpen. Men ser jo at du er ivrer etter å ha treff først, så da blir jeg vel ditsja tenker jeg.. for ingen gidder vel å komme på to tette treff *surmuler*

Vet ikke om jeg kommer på vors. Får se det an hvordan dagen er. Hadde vært kjekt å bare amme og dra liksom.

Herk: Jeg spør igjen - skal vi ta toget sammen eller?

Cat: Så kos at du gleder deg til å se meg!!! Gleder meg til å se deg også så! *smile fra øre til øre* Anbefaler forrøvrig å kjøpe micro, det er veldig kjekt å ha. Tenk når dere begynner med babymat og sånn også. Kjekt å ha altså.

Kjempefint trillevær i dag, ikke kaldt i det hele tatt. Trilla først ned til Ryen på babyshop, kjøpte bleieposer og koseklut til E. Da jeg kom omtrent hjem, så sov de forstatt så da måtte jeg jo bare fortsette å trille. Tenkte som så at det ville nok Herk og Tiny ha gjort, og jeg kunne jo ikke være noe dårligere! Så jeg trilla to timer jeg! *stolt* Da vi kom hjem måtte jeg db-amme for første gang på lenge, men gikk bra. Veldig sultne begge to.

H er visst litt syk. Håper det ikke er noe skumle greier. Kommer vel hjem snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...