♥Tiny Skrevet 25. januar 2007 #126 Skrevet 25. januar 2007 Takker for koselig senter tur jenter Er alltid greit å lufte seg litt å gjøre noe annet enn å sitte her hjemme og bli frustrert over alt det husarbeide man burde gjøre!!! Ikveld har Tiril virkelig prompa som en mann!!! hehe.. Mye luft i magen ihvertfall, men det kom nå ut uten problemer så det ut som.. Dessuten er hun veldig sår i munnen, tror den jekselen titter opp snart, er jo en kjempekul der (og pittelitt hvitt) Ikke ville hun ha noe særlig grøt heller, men fikk nå i henne litt grøt og litt melk, så får vi se hva natten bringer! De så da hendig ut Cat! Her sittes det selv i sofa og litt på gulvet.
Molait Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #127 Skrevet 25. januar 2007 Sett på den stolen før og cat. Syntes den virket..litt rar:) Må komme å prøve en dag. Trodde nå frotenna kom først, og hjørnetenna. Er hvit prikk i munnen til Edvard!!!! Har ikke brutt igejnnom men ser hvor den kommer. Ser ut som hjørnetann men er nok fortann. Huffoguff svanine. Har ingen gode råd eller tips. @-->-->--- Hva er auau simba?? Legginga i dag gikk greit. Fort men bråkete. Var litt på utur med soving i dag. Sov fra 17.30-18.00. Survete og alt feil. Dusja og pysj. Fortsatt ganske feil. Mat og rap. Litt feil enda. Vi snakker om å legge ham--bild som ei sol!! (utspekulerte lille...) Leggelogg: 19.10: Dusj med far, pysj, mat 60ml (spiste på meg ca 18) 19.58: I seng (far la ned) gråt og hyl. 20.01: smokk+v gråtgråt 20.04: Opp virker som rap, ingen kommer. smokk+v 20.09: nesten utrøstelig. Tar ikke opp. Smokk+v. Stryker over håret. 20.11: Sover:) Sum:13min! Da jeg var inne siste gangen holdt han på å sovne. Ble der og strøk over håret for ser ingen grunn til at han skal jage seg opp igjen når han nesten sover for at han skal sovne av seg selv etterpå. SÅ nøye er jeg ikke på det enda. Gjett hvem som drikker KB Nå skal vi spise taco..mums
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. januar 2007 #128 Skrevet 25. januar 2007 Stolen er super!! Var på salg også så betalte bare 299,- Vet ikke helt hva det er med den sovinga jeg svana, vet bare at min begynte å sove mer lurer på dagen etter at hun begynte å sove hele natta.. Men det har gått litt utover ammingen da Har kommet frem til at jeg ikke vekker barn som sover tungt og godt om natta for å gi mat, men så har jeg ikke melkespreng heller )
Amabolla Skrevet 25. januar 2007 #129 Skrevet 25. januar 2007 Hei på dere:) I dag har jeg vært på strømmen stors. med noen berter-dere veit hvem dere er:) Har nettopp kommet hjem fra tannlegen. 1 gang igjen nå så er jeg ferdig for i år! Cat: den gamle vekta vår var veldig kjekk-veide mindre på kjøkkenet enn på badet. og en som var enda eldre viste at jeg slanka meg 6 kg når jeg dusjet:D Fikk lyst på sånn stol jeg og nå- da blir vel sambo gærn på meg for jeg kjøper alt mulig rart! Svanine: melonpupper roer seg etter hvert hvis du ikke benytter de om natta:) det gjorde det med meg i hvertfall. Nå har jeg ikke AU, men mer-oo så fine puppa jeg har... I morgen er det togtur til Åndalsnes og buss til Ålesund. Heimatt til ho mor:) Skal spise pizza nå jeg:)
Petronella♡mor til to Skrevet 25. januar 2007 #130 Skrevet 25. januar 2007 Takk for tur ut i dag jenter ;o) Tihi, artig stol da... Fikk også lyst på, men nå sitter vel A snart så det jo ganske unødvendig, men må da få lov å ha lyst på (sambo synes jeg også har lyst på litt vel mange ting til disse ungene)... ;o)) *Vet ikke med soving svanine, A sover jo hele tiden synes jeg - C var ikke sånn i det hele tatt. Begge sov hele natta, men A sover 1-2 timer, så 2-2,5 time oppe, så sove samme igjen, så våken samme, sånn går dagen igjennom. C derimot sov også hele natta, men hadde kun ca 3 dupper på 20-30 min i løpet av dagen, fra hun var nyfødt til hun var ca 10 mnd, da begynte hun å sove litt mer på dagen. Har gjort det samme med begge, men det er bare forskjellige og A trenger vel mer søvn enn C gjorde - sånn er det kanskje med dine oxo. * Når det gjelder "melonas-vitamina" har jeg også vært motstander av å vekke mine små selv om jeg har måttet støtte puppene "opp" på morgenkvisten før de våknet fordi de var så sprengt å vonde. Men vekke - akk nei ;o) Etter noen dager/netter forsvinner sprengen. Ville nok forsøkt det om de begynner å sove natta igjennom, i stedet for å vekke ;o) Tannlege æsj - god tur til Ålesund i morgen Ama, men pell deg tilbake innen neste lørdag, du vil bli sterkt savnet vet du - hehe ;o) Nei, kommer ikke på mer å kommentere - har egentlig ikke noe spes på hjertet heller (bortsett fra at jeg ikke vil være på i morgen kveld, for jeg og unga er også dratt heimatt til ho mor fra fre til lør) )
Herkules Skrevet 25. januar 2007 #131 Skrevet 25. januar 2007 Ja da det gikk til H.... med søvnen i dag. jeg har spist pizza jeg har gått tur jeg er sliten god tur ama
Molait Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #132 Skrevet 25. januar 2007 Mine blir så ihjelpatta om morran at det er mer-oo så fine oppvridde oppvaskkluter jeg har. Det vil gå seg til svanine. Skjønner deg og om du vekker jeg da. Om du har tenkt å fullamme lengst mulig er det nok lurt. Iaf å vekke en gang, da gjerne i det du selv skal legge deg. sover de igjennom er det kanskje dumt å legge dem til vanen med å våkne og men. Hør med hs hva de sier da vel. Vet ikke om det er noe sånn at de bør få mer/oftere/etellerannet fordi de er tidlig født og twins. *gledermegtilåbesøkecatogprøverarestolen* (til uka kanskje? om jeg har bil) Er forresten noe som mangler til forkosten..har skiva mi..har koppen med te..hmm, hva kan det være som fattes... Ama: Liker ikke at du blir borte så lenge! Vi vet alle hva som skjedde etter bare en helg på hytta!! Kjempeleit at du ikke er her på lørdagen da:( God tur:) Tiny..har i grunn ikke noe å si deg jeg, men føler ditt nick bør bli nevt:) PT: Det du sa om øra til A her..at de var litt store utstående (noe med at det syntes på bilde?) Jo, tenkte på det i dag. A er jo den sola. Jaggu bra han har de øra ellers hadde smilet gått helt rundt:) Synes han har forandret seg så siden du var hos meg. Blitt så "stor" i alt. Uttrykka og ansiktet. Jo og han har DE magemuskla da!! Ble helt overasket jeg. Etter å ha holdt på bolla mi liksom..hehe 1D: Hur blir det? Tenkt litt og lurer på om du skal bli hjemme jeg. Vil veldig gjerne ha deg her!! (bare så du ikke tror det) men høres ut som mye styr og tipper du ikke finner roen så langt unna babyn din enda:) Slapp av hjemme og kos deg, så blir det fest i mai. Hvem vet, kanskje en før den tid og:) hva mener du herk?Hva skjedde med søvnen? God pizza? men simba..hva er auau?? MTG: Var det i morra du skulle på hs? Tenkte på det her..dere..så heldig man er som har dere:) Er det noe så ordner det seg alltids. Enten det skulle være skyss, bleiemangel, pengeproblemer, råd/tips, støøte, trøst eller at noen tar del i ens gleder. Om de så er små hverdagslige ting. Bare et lite avsnitt her som takk til dere alle. Glad i dere:) (jaddajadda, har bare drukket 1 KB!)
*1D* Skrevet 26. januar 2007 #133 Skrevet 26. januar 2007 Jeg er glad i dere jeg også, og jeg har ikke drukket KB engang! Det ene sekundet har jeg så lyst til å dra at jeg blir helt rar i kroppen. I neste er jeg ikke like sikker, for babyen min lukter så godt;) (Men det finnes fortsatt flybillett igjen til 970,- tur-retur og mannen sier ok...) Skal prøve legge meg jeg. Sovet lite det siste døgnet......Liv er skummel, rekker ikke noe jo;)
Molait Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #134 Skrevet 26. januar 2007 God morgen:) For en natt. MÅTTE ha mat 22, 24 og så være våken i 1,5 time! Fikk ham til slutt til å sovne igjen. Nekta å slippe puppen. Puppen var tom men det brydde han seg lite om. Og styr og kav på morran og. Kanskje det er den tannen? I dag er det egentlig "varmt" nok til å sove ute, men tror vi tar den første luren inne ihvertfall. Skal folkett i dag da? M jobber dobbelt, så jeg sitter herr hele dagen og uten bil jeg da:/ Kanske gå en tur om tempratuer tillater det.
_svana_ Skrevet 26. januar 2007 #135 Skrevet 26. januar 2007 I dag skal jeg på julebord, eller nyttårsbord som de har valgt å kalle det! Gleder meg! Mange festligheter for meg flere helger på rad nå framover altså Jeg er kjøla. Det setter jo en demper på alt. Har vært småsnufsete lenge, men nå har det tatt seg opp. Gutta har også litt snørr, men er ikke tette om dere skjønner. Ingen meloner i natt. Barna ordna det selv, kanskje de ikke liker frukt? Adrian spiste 20, Edvin spiste 23, Adrian spiste 01, Edvin spiste 04, og begge spiste 07. Høres kanskje mye ut, men var helt greit og de sovna etterpå. Men var sliten av dagen i går ja, sukk. Edvin er rødflammet på kinn og hake. Lurer på hvorfor jeg... ingen nupper, bare rød liksom. Har ikke spist noe mystisk heller... Nei, nå er E litt sur. Får gå å underholde.
simbamamma Skrevet 26. januar 2007 #136 Skrevet 26. januar 2007 Auau, betyr at rygg og nakke har slått seg vrang. Så nå er jeg sykmeldt, og A må være hjemme fra jobb, for jeg klarer ikke å ta meg av LH alene. Skikkelig dm! Skal på sykehuset med gallegreiene den 27.2, det blir også auau. Men fint å få det overstått. LH har hatt et par netter med mat hver 3. time igjen, why?, men i natt var han tilbake på 6,5 timer sammenhengende søvn i sin egen seng. Flott! A har bursdag i dag, 28 år! Hipp hurra! Er fortsatt litt blæ igjen, er begravelsen til grandtanta mi i dag... Molait: A foreslo en effektiv løsning på problemet med at M ikke fikser den andre bilen deres; at du tar den bilen som virker en morgen før han skal på jobb. Da må han jo være hjemme, og kan ikke risikere at du gjør det samme flere ganger, så da vil han ha fikset bilen til dagen etter. Litt slemt, men verdt et forsøk?! Har ikke tid eller rygg til å sitte her lenger nå, men vil bare si at dere ikke er glemt noen av dere! GID
Petronella♡mor til to Skrevet 26. januar 2007 #137 Skrevet 26. januar 2007 A er også litt sånn rødflammete innimellom. Det kan damene her skrive under på. I går hadde han først et knallrødt øre (tomatrød), og når han ikke lenger var rød på øret hadde det flyttet seg til det ene kinnet - hehe, vet ikke hva det var, men det hender det er litt sånn på han... Kjøla er ikke moro... Har heldigvis sluppet unna dette i vinter aller her hjemme - *bankeribordetmangeganger* Sambo skal på BI seminar i kveld og i morgen, så jeg tar med meg ungene til mamma. Skal bli varta opp litt der - deilig. Det som ikke er så deilig er at jeg skal sove i samme seng som C i natt. Kommer vel ikke til å få en blund. Hun sover som en virvelvind... Sist vi sov i samme seng, var en natt på hotell i Danmark for et par år siden. Sov jo ikke jeg for jeg fikk støtt og stadig en killevink av en albue eller en hel i ansiktet. Gjerne et kne i magen eller hår i ansiktet - hehe det går unna. Men skal nok overleve en natt, er jo litt kos å våkne sammen da ;o) Skal få servert marinert biff, hj.lagede fløtegratinerte poteter og hj.laget roquefortsaus - jammy ) I morgen skal vi en tur på Lidl - har aldri vært der før, de har visst noe bra tilbud innimellom. Også skal vi bake successterte - urk - slanking... Godt jeg skal på trening nå hvert øyeblikk bare A har spist ) Snakkes da damer og må dere ha en finfin dag!!
♥Tiny Skrevet 26. januar 2007 #138 Skrevet 26. januar 2007 God morgen! Her har nettopp frokosten fortært og avisen lest Deilig med litt morgen for seg selv! Tiril sover da selvsagt (har jo ikke bare satt henne i en krok) Natta: Lurer på om hun har litt au i munnen sin for når hun våkner om natta så hyler hun! var 2 ganger inatt ( 2 og 5.30) og morgen 7.30. Smører forresten flittig med sånn dentinox, men hvor bra er den?? Smører dere mye?? Uffameien med sånne auer da simba! Du har jo hatt max uflaks og det kan vel bare bli bedre nå?! Kjedelig med begravelser... Kjenner til det.. Imorgen skal vi på visning igjen! hehe... 1 etasjen i en tomannsbolig i ls.. Moro med husjakt ja!!! Ikke fullt så moro med alle pengene og budrundene og ventingen da.. Næmmen, sentimental igår kveld Molle??!! Så koselig å bli satt pris på da Og til alle sammen: Dere er en herlig gjeng med mennesker som jeg har fått den ære av å bli kjent med både over nett og i rl!!!!!
-MtG- Skrevet 26. januar 2007 #139 Skrevet 26. januar 2007 Hei på dere. Jeg kommer sterkere tilbake senere i dag, men tenkte jeg skulle høre om noen ville tippe. Vi skal på 3 mnd. kontroll om en halvtime. Han er da 3, 5 mnd. Ved fødsel: 3090 g - 49,5 cm - 35 h.o. 8 uker: 5260 g - 58,5 cm - 40 h.o. 3,5 mnd.: ??????????????? Jeg var smart nok til å ikke ta inn vogna fra bilen i går så vi har ikke noe vogn når vi skal på HS! Pakker på han masse klær og går bort med han på armen. Det er bare 2 min å gå
Molait Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #140 Skrevet 26. januar 2007 Simba: *blåsepå* Kjenner til det der med noen prolapser og annet æsj bak meg. Pyton altså. Det med bil..hehe. Joda, men blir lite penger i kassa om han ikke kommer seg på jobb da serru:) Noe av grunnen er og at vi ikke har hatt råd til å fikse bilen, men myyye er tiltak fra hans side og. Vi kunne fått det til om han hadde giddi å ringt litt rundt. Har en kamerat som er mekaniker og han hadde kunne vente med betaling for selve jobben, eller fått den delt opp. Så litt irriterende ja. + den tredje bilen da. Den er slik man kan/må fikse selv. Og en helg i garsjen kunne den vært kjørbar. Er veteran, så koster jo ikke mer enn 1500,- i året i forsikring og årsavgift. Stilig er den og:) Sentimenal...humf. Ja ikke si det til noen. Vil ikke ødelegge mitt gode rykte som bitch! Synes fortsatt dere skal flytte til Fetsund jeg da! (litt fler !!!!) Etter 45 min kamp sovnet E:) Han sov da i 25 min:( Søvnen bør være lenger enn kampen synes jeg! Skravler med pippulf nå. Få litt fruktnett etterrpå. Det er stas:) Gir pære mindre magevondt/luft enn eple pt? Og slutt å smør inn i trynet på oss at du trener! Samvittigheten er uutholdelig. Og des. er det sikkert bare prat på deg alikevel:P (skal nok følge med på resultatet av treningen din shø..hihi) Tiny: Jeg snur flaska opp ned på finger og gnir på gommen. Er ganske strekt så kan jo ikke pøse på heller. Vet ikke om det har noen virkning jeg men. Kjenner ikke noe i munnen hans, men er mer hvit under tannkjøttet på den ene siden. Tar mor feil tro?
♥Tiny Skrevet 26. januar 2007 #141 Skrevet 26. januar 2007 Men da gjør jeg jo riktig da!! hehe... Smører du mange ganger iløpet av dagen? Smører på kvelden bare jeg, men kanskje lurt å smøre en gang eller to til på dagen. Står jo at man kan smøre opptil 5 ganger daglig. God tur Ama, du vil bli savnet!! Og kom deg hjem til Bimbor! Dermedbasta! Du skal ut med den stygge kjolen og sjekke opp mannfolk til pt! MTG: 5865 og 60 cm Herk: Kjipern med dårlige netter, men det ordner seg nok med litt tvangssoving noen dager Men det er du jo flink til! Skal ikke røpe deg Molle Kunne tenkt meg hus på åkrene eller noe jeg, men de er så forbanna dyre jo... Er litt langt inn til deg når T er avhengig av bussen til Oslo på alle døgnets tider...
Molait Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #142 Skrevet 26. januar 2007 G: 6120 - 61 - 41 Mulig jeg tar i litt på venkta nå assa men. Er jo like greit å gå nesten for deg da:) Skulle tro det holdt med utedressen nå da. Kanskje et teppe, er jo greit å ha teppe der inne og. Er faktisk ikke mer enn 4-5 minusgrader her i dag. Rart å det svinger. E sover ute nå da. Håpe han sover litt lenger. Var såå trøtt i stad. Sutta på haka mi i halvsøvne da jeg tok ham gråtende opp av vippestolen. Kledde på og ga en slurk. Ble ikke mer enn en slurk for da sov han:) Også kosa seg med eplebit da:) Til å ha så liten kontroll på hva han driver med er det imponerende å finne tomt nett etter kort tid. Skulle tro han snudde den og fikk feil ende inn slik som med smokk og leker, men nei da, denne takler'n. Hm. Joa, men er 10 min til togstasjonen her da. Og 500 meter til bussen som går like ofte her som på åkrene. Men sjønner godt at han vil nærmere byn enn helt ut hit. Men er bedre skole på denne siden da:) (tiden går fort serru)
Molait Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #143 Skrevet 26. januar 2007 ja det var nok en halvtime. Gjesper og er trøtt. Hadde rap og gulp. Men vil jo ikke sove igjen nå. Bare være trøtt. Så teit. Og typisk det når en er alene hele dagen og kvelden. Far kommer hjem så han kanskje rekker å si natta bare.
Petronella♡mor til to Skrevet 26. januar 2007 #144 Skrevet 26. januar 2007 Ah, såååå deilig å ha trent... ;P Hehe - ja jeg piner meg opp der flere dager i uka, så jeg skal joggu også se etter resultater - ellers blir jeg temmelig grimm... ) Har litt dårlig tid da, men vil bare si takk for komplimentet vedr A Molle - får se det positive i disse ørene ;D også er de jo ikke så ille da, bare litt mini dumbo - hihi. Som nevnt Tiny, mye ledig her i dalen også ;o) Tipper 6075g på G! Gotta go!! ;o)
Petronella♡mor til to Skrevet 26. januar 2007 #145 Skrevet 26. januar 2007 Også skal jeg ikke nevne trening mer altså Molle - Lover... (eller skal i alle fall prøve - hehe)
-MtG- Skrevet 26. januar 2007 #146 Skrevet 26. januar 2007 Hoho. Vi har vært på HS. G er verdens beste gutt. Gjett hvem som lo når han fikk den første vaksina! På den andre sutra han litt, men det var fort over. Skal legge inn vekt og sånn også, men venter litt i tilfelle det er fler som vil tippe? For det er vel noen igjen? Petro er flink, men det er jeg også, for jeg skal også trene i dag:)
Molait Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #147 Skrevet 26. januar 2007 Flink å gått tur jeg:D Fikk brått for meg at jeg skulle gå og 5 min senere var vi begge påkledd og ute. Ogs¨lagd muffins igjen:) Gutten skal ha overnattingsbesøk og da er det ok å servere noe annet enn pottis. Skal man spise i kveld da? Som to på 9 og blir glad for? Nei jeg vil ikke ha Grandiosa! hmm 1D? Du med barn i samme alder?
Molait Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #148 Skrevet 26. januar 2007 blir kylling og ris:) Gikk å la oss litt vi. På senga. E og jeg. Han sov 20, jeg slumra 10. Ligge i senga i 30 min var nok godt for oss begge. Også var det kjempekos! Inntil og med puseteppe og kose oss:)
♥Tiny Skrevet 26. januar 2007 #149 Skrevet 26. januar 2007 Jøss, her var det ikke skjedd stort idag.... Vært flink å gå tur idag jeg også tenk! Tiril våknet etter en altfor kort lur nr 2 og var bare grinete, kledde på oss i en fei og tusla ned til ls (1 times gange fra meg). Var innom bs en tur og kjøpte refill til bleiebøtta og sånn mme-pulverdings (takk Cat for tips) og handla litt mat. Tiril sovna fort og sov vel litt over en 1/2 time og var blid som ei sol når hun våknet! Bussa hjem igjen for begynte å få dårlig tid til middag.. Sviger på middag (kylling i sursøt saus) og bakt brownies (toropose) Deilig å sove litt på dagen!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. januar 2007 #150 Skrevet 26. januar 2007 Trodde sånn flaske-sterilisator var en sånn liten sak til 2-300 kr jeg da.. men var jo en sånn stor greie som kostet 900 kr!! Så da blir det å koke flasker i vannkokeren når vi er i egypt. Vært og handlet inn 15 liter øl til tappetårn i morgen også.. uff, kommer ikke til å være edru før langt ut i neste uke jeg ( Så sånn for at ikke overgangen skal bli altfor stor, så tar vi et par pils i dag også!! Og petra.... da vet du hva man kan gjøre Når man drikker altså... Hvorfor har alle penger ben å gå på?? Bare hyggelig Tiny!! Haha!! Jeg har egentlig opplevd en del morsomt i dag, men er sånne ting som ikke blir morsomt å skrive/fortelle. Man måtte liksom være der!!! Hente mer øl jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå