Herkules Skrevet 28. januar 2007 #176 Skrevet 28. januar 2007 hei jenter er virkelig deilig å sitte i sofaen og dra seg, men nå som jeg kom inn på tråden så piper det i annen etg. blir vel litt foring her snart. her er det stor fremgang etter tilbakegangen på torsdag da han la seg kl 23 i går sovnet han 2255 og i dag 2250!! i dette tempoet så er vi på kl 22 om 10 dager ja ja vært på smartclub i dag gått 1,5 t tur i kveld
Molait Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #177 Skrevet 28. januar 2007 hihihi thihithsss haha lili aaaa hohooooo iiiiiiiiiiiiiiii MY GIRL, LAV JA
Molait Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #178 Skrevet 28. januar 2007 Jøss, her var det da stille på morrakvisten. Jeg skulle tippe anderledes jeg og på G. Blingsa på daton. Eller telte feil. så på E sitt kort. Og så jo på da han var 2,5 ikke 3,5 mnd. Da han var ganske så nøyaktig 3,5 så veide han 7230! Hadde vel endt med å tippe ca. 6600-6700. Og da hadde jeg jo vært ganske så nære ja:)) Klart det er mulig å bli med på bimbor simba! Og skulle du bestemme deg etter mandag går nok det bra og serru. Er mest viktig ift om vi blir 10 el fler ift bestilling av mat. Koselig å prate med deg i går cat:) Leit L hyla så ille. Ikke lettt å vite hvor bar det går når ens mor sier det går bra, men hadde det vært L vært helt hysterisk så hadde hun nok sagt ifra. Gøy med fest da svanine:) Kvelden min da. Dagen begynte bra. E hadde korte soveøkter men var blid og fornøyd. 17.30 var han stuptrøtt og bare grein. Måtte få ham til å ta en liten dupp om han skulle holde til kvelden, men nekta. Så jeg la meg ned med ham og han sovna men kun med puppimunn. Kunne ikke flytte meg. Så der lå vi da. Sa til M at han skulle dusje og gjøre seg klar mens vi lå der. Idioten vekket oss jo ikke og vi våknet rett før 19.00!!! Hallo!! Ja for da blir det lett å legge ham 19.30 liksom. Og ikke nok med det, M var da kommet ut av dusjen. Ikke barbert seg, gjort klart noe som helst. På 1,5 time!! E var helt krakilsk. Hyla og skreik. Selv om han ble bært. Litt roligere hos meg. Men jeg måtte jo finne klær og sminke meg +++ Festen begynte egentlig 19, men vi hadde sgat ifra at vi kom litt over 20. (svigers ville jeg skulle legge ham først) Etter et bad og flaske ble han bedre humør. Smila og kosa seg. For da passer det å legge ham-not. La ham 20.45 ca og sov 21.00. Så vi var da på festen 21.30 og gaven hadde jeg glemt. Hurra for god venninne..hehe. Sendte en sms hjem rundt 01, men hørte ikke noe. 2.30 fikk jeg en sms tilbake. "han skriker" kule meldin å få vetjæ. Da vi kom hjem sov han på bestemor i stolen i stua. Da hadde han vært oppe fra 23.45. De hadde prøvd mat og gulp og mat og gulp og skifte pysj og bleie og så bæsja han og ny skift og så ville han ikke sove. De prøvde vogn ogg seng og kurv og alt. Men som hu sa at hun hadde jo ikke latt ham skrike noe. Og han hadde illskriki hver gang de prøvde legge ham. (han skriker jo stort sett alltid ifm legging da!) Han hadde vært masse blid og skravla og ledd og da. Menmen, greit nok. Vi fikk vært på fest og de fikk kost seg litt med ham og. Fikk mat av meg rundt 7. Alkopupp, men ikke så gæli. Drakk ikke mengder i går. Fyff å store pupper jeg hadde da jeg kom hjem!! Den ene var litt sprengt FØR vi dro. Blir spennende å se hvordan natten blir nå da, siden han var oppe halve natten som var. Kan og bekrefte at cat var såpass full som det ser ut som hun var i et innlegg lenger opp her (hihi)
♥Tiny Skrevet 28. januar 2007 #179 Skrevet 28. januar 2007 God morgen, eller er jo mer formiddag nå da Fikk sove litt lenger idag jeg mens T stod opp med Tiril og det var deilig å ligge lenge å dra seg!!! Ser ut som Cat hadde det ganske så festlig igår ja Etter et par gjennomlesninger ble det ganske så uforståelige innlegget litt mer forståelig!!! Kjedelig med barn som ikke sover når de skal og ikke minst gubber som ikke gjør det de skal!!! Kjenner til det innimellom ja! Har jo 2 barn jeg, du har vel 3 da Molle?! Natten: Noen smokkedyttinger (ble vel 2-3 mellom 12 og 7), ville opp før 7, men etter litt overtalelser ble det ikke ståopp før 8.30!!
Herkules Skrevet 28. januar 2007 #180 Skrevet 28. januar 2007 Hei. Ser ut som det hr vært den store fest helga dette. Så fint dere har hygget dere og litt pes med forberedelsene deres da molait men godt dere ikke fikk meldingen om skriking før egentlig så fikk dere kost dere litt. Vi rangla uten alkohol her i går i da. Siden jeg fikk han i seng kl 2250 så regnet jeg med en mating før jeg selv skulle køye, men han skulle ikke ha mat før 02.30 (3,5 t) Så etter amming og slikt så la jeg meg 03.30 Jeg fikk sjokk da jeg våknet av at puppen holdt på eksplodere Jeg tittet først på klokka og så på O. som lå på tvers i senga med dyna over hode. Jeg dro i dyna og heldigvis så beveget han på tærne:) klokka var 10.30!! dvs sovet i 8 TIMER Var jo nesten sikker på at han ikke pustet Jøsses sier nå jeg bare og i går fikk han ikke grøt heller. kl 12.50 så sovnet han i gjen og sov i 1,5 timer kan jeg håpe på at søvnen går seg til nå???????????????? Sitter og prøver å finne et badekar boblekar til badet vi skal pusse opp Det er litt lite plass så må lete litt Har funnet noe bra på nettet ER det noen av dere som har noen erfaring med å handle slikt i nettbutikker -det er jo mye billigere og mye forskjellig å velge mellom?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. januar 2007 #182 Skrevet 28. januar 2007 LAV YA TOO!!! )) Urk... skrive mer siden jeg... Hadde forresetn gått kjempefint med lilleL i går da. Jeg varmet flaske til henne der som mamma ga i det vi gikk og etter det roet hun seg visst. Hadde sutret bittelitt litt senere, men det var bare sånn vanig sutring som det hender hun gjør rett etter mat. Hun hadde sovet hele natten og i dag hadde hun vært i kjempeform og sjarmert dem i senk!! Hehe.. stefaren min hadde ligget på gulvet i flere timer og lekt med henne i dag ) Men nå må jeg få i meg litt mat... har ikke spist noe i dag....
_svana_ Skrevet 28. januar 2007 #183 Skrevet 28. januar 2007 Hallooooooo ja :-D Hatt besøk i dag. De små var så slitne og trette at de sovna i det de traff puta klokka halv sju. Nå må jeg ha litt kaffe og sukker tror jeg.
♥Tiny Skrevet 28. januar 2007 #184 Skrevet 28. januar 2007 Jeg er METT!!!!!! Middag ute med svigers (som betalte) med dessert selvfølgelig Er så vannvittig mett jeg.. Tiril gnagde på en brødskive og kosa seg stort! (sov forresten 45 minutter først) Da isen kom på bordet var det ei som ble vill i blikket og masa big time! Så måtte jo få smake (dm..hihi) Molle: vi må msn'e litt idag! Intet hemmelig hehe.. Nå skal jeg drikke te! Og lese litt svada-tråder!
Herkules Skrevet 28. januar 2007 #185 Skrevet 28. januar 2007 mett jeg også Mannen min har laget deilig hamburgere hjemmelaget namm O har sovet såå fint i dag deilig ja og har snakket med mannen min og har aksept for å dra på bimbor Jeg gruer meg bare da
♥Tiny Skrevet 28. januar 2007 #186 Skrevet 28. januar 2007 Stor takk til mannen som ville slippe Herk på bimbor
Molait Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #187 Skrevet 28. januar 2007 NÅ sovna Edvard da! Bada og mat rundt 19.15. (han sov fra 17.40-18.10) Fikk flaske og brukte laaang tid. Og så må han være oppe en stund etterpå for kommer raper i borti en halvtime etter mat på kvelden. Tok "bare" litt over halvtimen fra han ble lagt til han sovna, men det var bare hyl. Til slutt holdt han på å grine seg helt bort. Endte med at jeg satt på sengekanten med ungen påkobla. Litt hyl da han ble legt ned, men fikk ham da til å sovne igjen. Litt nedtur ¨måtte puppe ham i søvn etter at man har jobbet så for å få bra leggerutine. Menmen, det er jo en baby. Et levende lite vesen. Kan jo ikke forvente at alt skal være slik man vil det skal være. Men..hva skulle jeg evt. ha gjort? Får så vondt inni meg og han var helt gjennomsvett og hosta og harka og trudde han skulle svime v til slutt. Han roet seg ikke særlig på armen heller. Ellers har svigers vært her i kveld med pizza Nams. Og masse rester som jeg kan namse på i morgen:) Fint med vellykked pass cat:) Msnklar nå Tiny. Hvorfor gruer du deg Herk? Kommer du på nimbor Simba? Hadde du besøk av a svanine? Har du bestemt deg 1D? Ama, kom hjem! Kommer på kaffe brått en dag MTG. (skjønt det hadde jeg gjort uten å være vinnere og..hihi) PT..øh...Hei
Molait Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #189 Skrevet 28. januar 2007 Ja lurte litt på det der..når skal a logge seg på tro..
♥Tiny Skrevet 28. januar 2007 #190 Skrevet 28. januar 2007 Får ikke logget på msn jeg.... Får en feilmelding som mener det er noe med kontaktlista mi og prøv igjen om noen minutter... Men det har gått MANGE minutter nå assa!!!!!!!!!! Vil ha msn nåååååååååååååååå!!!! Skulle forresten bare høre hvordan det ligger an m påmeliding til bimbor... Må vi foråndsbestille??
Herkules Skrevet 28. januar 2007 #191 Skrevet 28. januar 2007 godtas påmelding på Her eller?? Jeg gruer meg fordi O ikke tar flaske og ikke legger seg tidlig og jeg er i gokk osv. Duste telefonen til mannen vekket gutten
♥Tiny Skrevet 28. januar 2007 #192 Skrevet 28. januar 2007 Påmelding motatt og skrevet på liste! Kanskje han tar flaske av pappa mens mor er ute og koser seg?! Og gokk?? Hmmm...
_svana_ Skrevet 28. januar 2007 #193 Skrevet 28. januar 2007 Herk skal vi ta tog sammen eller? Har hørt rykter om at alle barn tar flaske bare de sultne nok... men mulig det bare er et rykte.
Molait Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #194 Skrevet 28. januar 2007 Gå inn via webmessenger da vel. Ellers kan vi jo mailes. Og foreløpig liste jeg kommer på i farta: Deg Meg svanine Herk PT MTG Nina24 Kab cat?! Popkind?! THK?? Simba?? 1D?? Tihi??? Hum..noen glemt? Cat kommer nok ganske så sikkert vil jeg tro. Men hun kommer ikke til 16. Popkind må se an Aurora, men har veldig lyst. Kommer evt. innom senere på kvelden. Skal snakke med henne senere. De 3 med 2spm.tegn har nevnt ønsker og lyster, men ikke gitt klart ja el nei. Tihi har vi vel ikke fått tak i enda?
♥Tiny Skrevet 28. januar 2007 #195 Skrevet 28. januar 2007 Får faen ikke logga med på på web messenger heller jeg!!!!!!!!!!! MØKK!!! Det er de jeg har "registrert" også.. Tihi har jeg ikke sett snurten av siden jeg svarte at hun kunne sende meg en mail... Tkh kan jeg jo sende en forespørsel til evt spørre på nov klubben SImba og 1D klarer vel å bestemme seg veldig snart?!
♥Tiny Skrevet 28. januar 2007 #196 Skrevet 28. januar 2007 Hva med ama? Kommer hun hjem fra Ålesund tidsnok?
Herkules Skrevet 28. januar 2007 #197 Skrevet 28. januar 2007 Sorry ang gokk men et godt stykke unna her. Fikk testa ut etter2 kvelder før jul at han ikke tar flaska uansett sult, men jeg gav ham en flaske her forleden han tok den med begge hender og putta i munn fikk ikke til å suge ordentlig men var i allefall ikke sinna på den. Man får alltid i en 6mnd baby mat fines grøt shotsglass med mm osv blir nok likevel en utfordring mannen min har lovet at han skal takle litt grinings, desuten kan kanskje noen besteforeldre stikke nesa inn å distrahere han litt
Amabolla Skrevet 28. januar 2007 #198 Skrevet 28. januar 2007 Hei hopp Innom får å titte litt og dere prater om bimbord- jeg og vil- men da blir no ikke mamma blid nei.... Og jeg kunne hatt på meg den stygge kjolen og fått ølla som Mol skylder meg og vi kunne blitt fulle alle i hop! Men no sitter jeg her i ålesund da- her snør og regna det om en annen. Sambo er på vei og er framme om en halvtime:) Skal prøve å komme innom med litt kommentering i morgen:)
Molait Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #199 Skrevet 28. januar 2007 gokk og gokk, tar da ikke så lang tid med tog til LS da du:) Og des. er vi verdt det;) Tips herk: Ha malt i melka. (om du ikke har det da) 1-2 teskjeer. da smaker det litt tja..enkli grøt av den. E smatter og koser seg ekstra når det er malt i vaffal. Og er jo greit for fordøyelsen og:) Sa til gubben at "men hallo jeg blir jo borte hele helga da! Og assa jeg har unga hele tiden. du får fikse fredag ettermiddag til søndag på dagen." joda var greit nok det og lurte veldig på hvor jeg skulle være da og om han trøndermannen skulle være der med han hele helga mens vi festa i 2-3 døgn!! Halloooo. Da jeg sa jeg kødda ble han litt skuffa (?!) og sa han gledet seg til en helg med gutta og at jeg gjerne måtte ta en hyttetur snart. Msn din virker sikkert i morgen Tiny, ellers så mailes vi:)
simbamamma Skrevet 28. januar 2007 #200 Skrevet 28. januar 2007 Hvis alle her holder seg friske, så kommer jeg på bimbor' !!! Skal dere på vorspiel først alle sammen? Hva skal jeg ha på meg? Har stedet vi skal på betjent garderobe? Tenker dere "party all night", selv om vi begynner tidlig? Er det langt å gå fra stasjonen? Bare noen små detaljer jeg må få på plass, serru.... Og JEG gruer meg fælt, jeg! Har jo ikke møtt noen av dere før.... *skjelve*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå