Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forresten: skjønner du har lyst til å være med på treff 1D - men du bor jo på helt feil side av landet... :o( Men skal nok få det til å klaffe en gang :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!!

Alt for tidlig morgen her idag også!!! Våknet jo før 7.... blæææææ... Liker å sove litt lenger jeg.. Men når man har bæsja bleia full nytter det ikke å dytte smokk heller.. Var forresten våken 1 gang eller 2 inatt (ikke jeg som var oppe)

Joda, jeg kan hente noen jeg for at vi skal få til treff :) Alt for å møtes vett!!!!!

Får hente vesla jeg, hun sitter i senga og leker. Så idag er senga lekegrind :) Bare måtte tisse og matta er sammenrullet..

Skrevet

Hei! Om dere har fått noen sure kommentarer, så er det sikkert pga misunnelse over å ikke være med i gjengen:) Kos dere!

Skrevet

Så koselig med gjesteinnlegg!!!!

Jeg bryr meg ikke om de sure innleggene, bare flirer litt egentlig og tenker at det er en teit ting å bry seg om :)

Og vi har det så fint atte!!!

Skrevet

Hei alle sammen.

Kan jeg være med på SS????

Har hatt det skikkelig kjipt i dag og i går.

Var bare grinings i hele går. Grein i bilen på vei tol bading, hylte i garderoben, sutra i bassenget, men ble bedre etter bittelitt. Så var det grining i garderoben igjen. Sov på vei hjem. Så dro V til en gompis og det var hyling/sutring/grining hele kvelden og var kjempetrøtt, men våknet hver gang jeg tok ut puppen.

I seng klkkken 21.20, mat 02.30, mat 05.30 og måtte sove sammen med meg. 06.30 var det visst morgen. HUFF!!! Sover nå da, og har snart sovet en time. Deilig.

Gratulerer med 5 mnd(visste ikke om det i går), 1 år og frisøreksamen

:)

Jeg har kokt masse flasker og rydda i oppvaskmaskinen allerede i dag. Og jeg som ikke pleier å stå opp før 11!!

Molle, jeg kunne eventuelt henta deg jeg da, men jeg vet ikke om det blir plass i bilen? Hvor mye plass tar egentlig ting da? Kan ikke ha sete foran heller. Har jo airbag. Og to vogner i bagasjen? Hmmm... Kan jo hende det går??

Skrevet

MTG klart du også kan være med på SS ;D

Kan ikke du, Molle og Tiny bli enige om hvem som gjør hva i forhold til frakt av Molle - hihi ;D

Grattis med frisør eksamen Ama!

Nå skal jeg på trening hvert øyeblikk...

Ses senere ;o)

Skrevet

Flink du som trener på morgenen.

Molle sitter på med meg ser det ut til:)

Skrevet

Flink du som trener på morgenen.

Molle sitter på med meg ser det ut til:)

Skrevet

Den er grei MTG!!!

Da tar jeg ikke turen til fetsund idag :) Men kommer gjerne en annen dag! Bare rope det så kommer alle kakemonsene frem.. hehe..

Trene så tidlig?? Spiser frokost jeg.. Og har dusja og nå skal jeg kose meg med avisen og en kopp te! Tiril sover enda litt til håper jeg!!!

Skrevet

Makan til liv her på morrakvisten da!!! Pleier ikke være noe her når jeg kikker innom, kanskje en liten en fra Tiny.

Var morran tidlig her og men vi sovna visst igjen begge to. Til 8.30:D M hadde vært inne hos oss 8 og da sov begge to:) Mat 2 og 5. Våken 6 og 7. Og rett før 8 mener nå jeg, men vet ikke sikkert. Lå nå med puppen uten og baby klint inntil meg da vivåknet 8.30. Hvem vet hva sm har forgått når:)

Jepp, men da tror jeg at jeg takkerr ja til det tilbudet MTG. Den trilla tar ikke stor plass. Blir som en paraplytrille kan man si. Klapes sammen så den blir som en pinne om du skjønner. Kan og ligge på gulvet i baksetet forran setene..tror jeg. Vet ikke hur bilen deres er innvendig. Men blir det ikke plass så bare pakker vi ut igjen og jeg blir hjemme:)

Eneste prob er om E sovner i den trilla da.Hmmm. Går vel. Hva ha oppi trilla da? Blir velvarmt med dunposen. Voksi kan man vaffal droppe, er ikke så god plass oppi der. Har en fleecepose, kanskje den? Mer hmmm. Ja for skal jo bare trille med den inne.

Men da tar vi resten på msn vi MTG:) Og så meldes folket når de er på SS. Jeg skal innom Fru.Lyng (det skal vel alle) og Kaphal. Og gjerne en tur innom H&M. Hva skal folket der?

Skrevet

Jeg skal på fru Lyng og se etter ulltøy. G fikk gavekort til jul:) Og ellers skal jeg vel bare titte litt. Drar egentlig bare for å komme meg ut en tur og se folk.

Skrevet

jeg skal ikke trene:) Har meldt meg ut av slankeklubben og....

Jippi-jeg blir henta!

17 kalde grader ute. urk...

Skrevet

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!

Skrevet

Jippi! jeg blir også henta:)

brrr? I bare 19 minus? Di frøsapinn cat! Heldigvis sunket til 14 nå, men halloooo, ser ikkepoenget med dette jeg altså!

Har ikke selvkontroll til å være med i noen slankeklubb jeg..hehe. Har ikke fulgt med på den, har det blitt noen endring da cat?

Skrevet

Lurer på om jeg skal ta på vesla bobledress? eller kanskje jeg skal ta det ene fleecepleddet hennes og klippe hull til seler-kanskje det? hmmmmm............... (veldig inntresant innlegg ja)

Skrevet

Her er det 15 minus :(( Godt jeg snart skal til varmere strøk!!

Slanking?? Hvilken slanking??

Joda, har gått ned halvannen kilo på 4 uker.. ikke akkurat noe å rope hurra for!! Har så og si kuttet ut brus og snop på hverdager og før kulde satte inn var jeg flink til å gå tur også. Så ikke skjønner jeg hvorfor ikke vekta går litt fortere ned!!!! Drittvekt, det er nok noe galt med den!!

Vi hadde en sånn fiiiiin vekt hjemme for mange år siden. Jeg trivdes så godt med fasongen min når vi hadde den vekta :))) Men -så fikk mamma en ny vekt til jul og vips, så veide alle 6-7 kilo mer!!!!!!!!!!!!!!

Ikke le!!!!

Skrevet

Nå har jeg lest og lest og lest og lest. Brukt hele formiddagen til det, når jeg tenker over. Hehe.

Ok, here we go:

Var fint å være ute i går. Fikk bytta vinterdresser i 68 som ikke kommer til å passe før til våren (de i 62 er alt for digre nå...), også var jeg på sagene og henta servise til EA. Sånn: http://www.shops.no/produkt_bilde.asp?id=10470&bid=1207 og sånn: http://www.shops.no/produkt_bilde.asp?id=15025&bid=1207

Synes de var søte jeg. Også var jeg på HM og fikk kjøpt hvite bodyer og strømpis + klær til meg som jeg både kan ha på meg på nyttårsbord og dåp. Smarte meg! Røde sko kjøpte jeg også. Artig! Røde sko har jeg aldri hatt. Er vel bare å klinke med skoene når jeg vil dra hjem fra nyttårsbordet, og vips :-D Kjøpte også ei rød veske til som har plass til pumpe *knis* Litt sånn retroinspirert altså, men veldig godt med noe nytt og fresht til avveksling fra joggebukser og mammaklær, lol.

Gikk rett forbi Fru lyng da, dumme meg. Glemte helt den kluten. Men var på brio og edwis og der hadde de det ikke.

Nå driver A og angriper gymmen. Tror han begynner å bli litt trøtt. Har forresten helt sluttet å ligge på magen den gutten, klarer ikke slappe av da. Er vel muligens litt derfor at han har sluttet å sove så lenge på dagen.

Natta var bra. Men jeg må bare spørre, er jeg litt rar? Ok, ikke svar på det før jeg har fått skrevet ferdig da. De fikk mat 18, og sov og sov og jeg gikk og la meg tidlig (rundt 22, vondt i hodet). Da A sutra kl 01 fikk han pupp enten han ville eller ikke, og E ble vekt, for jeg kunne ikke ha én melonpupp. Mener at det er koseligere å amme om natta enn å pumpe om natta, og det synes sikkert de små også. Hvordan har dere gjort det, når bebisene ble >9 uker?

Nå har jeg intet mindre enn en halvside å kommentere, får gjøre det mellom litt smokkedyttings.

Moll:

Gratulerer med 5 mnd i går CE :-D *blåse i festfløyte*

Ja, har prøvd kjolene. De passer fint. Kos med sånn smelteøyeblikk mellom brødrene da! Og skal være så grei at jeg ikke kommenterer tråta og sånn :)

A har lært en ny lyd. Aoooo, aoooo, auuuu, ooooo. Det ropes fra barnerommet. What happened with sleep? *dyttesmokk*

Ja, også det der med mor og nett, ja. Mamma var på nett, tom. på msn og greier etter å ha vært på datakurs. Det sier litt, for min mor er en teknologisk sinke, selv om hun er forholdsvis ung (46). Men så ble pc'en ødelagt og broren min installerte Linux på den... og det får hun ikke til å bruke. Og Linux som er så fint og brukervennlig... hihi.

Ja, også missunner jeg dere litt med bading og varmt vann. Det er kaldt for tida altså! Fikk hodepine av å være ute i går fordi det var så kaldt. Og H fikk oppleve hvordan det er med store barn som ikke er i så synk som før, og at det ikke bare er en dans på roser og det er bra for da skjønner han at jeg kan bli litt sliten, ja (pust).

Vet ikke så mye om ullklær, men nå vet jeg litt mer. Takk. Har HM-greier her, det er helt greit, men ikke noe mer. Blir fort nuppete i bruk, that's the downside.

Artig med sånn fruktnett. Det må vi også ha når de blir store.

3.5 mnd i dag! Hurra!

*dyttesmokkiropeguttigjen*

Herk: Er det ikke tungt å bære O i sjal i flere timer? Er også imponert over turene dine. Vi går sjelden tur, bare 1-2 ganger i uka. Er så slit å komme seg ut (lat), og nå er det så bikjekaldt at vi bruker det som unnskyldning.

Vi trenger ikke bære ved, men det hadde vært fint med vedovn synes jeg.

Petra, ikke bare du som er lei av gulp. Min A gulpa ned både meg og han og sofaen i sta. Like morsomt hver gang. Grattis med gutt som drar seg rundt! Gøy det da. Mine virrer med hodet sånn at de kan snu seg litt, 45 grader o.l. Er et stykke til ålings ja :) (kanskje like greit...) Spennende med tann som bryter seg opp!! At du bare prater om trene er mer enn det jeg gjør...

Fint at dere som skulle til LS/Triaden/WhatNot fant ut av det. Dere får kose dere. Jeg er hjemme jeg, kanskje vaske gulv om de har tenkt å sove litt samtidig eller være flink og glad å leke selv.

Gratulerer til Amalie med en fin 4'er! Og det til tross for gitarspilling kl 05 *bøye meg i støvet* Deilig at jenta sov litt lengre enn normalt også, tenker jeg.

MTG: Vi må vel har vært på barsel samtidig??!

1D: grattis med liv og sånn :)

Cat: Vet heller ingenting om slanking. Du prøver i alle fall!

Og nå sover begge barna mine. Fiiiint.

Skrevet

Ama gratulerer med eksamen.

Håper dere alle har hatt en fin dag der dere har vært:)

Jeg fikk ikke gutten til å sove før treff idag og det resulterte i umuligåsove!!!

Han har sovet 15min +30min + 30 min i hele dag = dårlig natt i kveld tenker jeg.

Svanine. Jeg kan fint bære han lenge i sjal. er egentlig ikke så tungt må huske å bruke magemusklene slik at jeg ikke svaier i ryggen bare. Gått mest tur med vogn nå da og hund. Greit å slå sammen noen dager. V enter på at hunden skal komme hjem fra jobb så kan vi gå tur.

Gulp: stakars dere som har gulpe barn altså:) He he har nok det jeg også

slanking: hmf ja ja jeg er bare lykkelig for at så fort mensen forsvant så forsvant 2 kg også (vann i kroppen).

Cat : kast den vekta ut du:)

kab & jenny grattis med nytt nick vet jeg er treig.

svanine igjen: rar? vel jeg tror kanskje jeg er litt rar siden jeg ikke skjønner hvorfor du var rar hm??????

Måtte le litt av barselgruppa mi i sted Først sier hun ene "jeg skjønner ikke at folk kler på ungene såååå mye det er jo lag på lag stakkars" og så svarer hun andre ja og så er det så mange som nesten ikke kler på barna sine syns jeg" (gjett hva slags kategori hun siste tilhørte da)

Skrevet

Svanine: Ja vi prata om det på SS i dag. Vi lå jo til og med i samme etasje! Men både du og jeg hadde jo enerom, og jeg var ikke i så kjempegod form(les: keisersnitt) så det er jo ikke så innmari rart at vi ikke så hverandre. Om ikke du tilfeldigvis er hu jeg delte rom med bittelitt da som pumpa som en gal mens ungen/ungene lå på en eller annen avdeling.

Skrevet

hihi nei dere har jo ikke sett hverandre dere. Man legger jo ofte merke til tvillinger på barsel, men man må jo være ute av rommet:) haha, ja som Tiny og jeg snakket om..vi var jo på visitt hos svana. Og da lå du der. Jeg kjente jo deg da. Hadde jeg visst det kunne jeg jo stikki inn nesa og sagt grattis:)

Takker for koselig dag. Godt å komme seg ut og godt å få gjort unna et par småting. Fant ikke ullpysj da! Egentlig er det lite ullgreier der ute. Dårlig utvalg og få str. Rart i kalde Norge. Jaja, får kikke internett.

Føler at noe kansje skal sies. Altså MTG HAR mer kjøkkengreier altså, men det var nedpakket i pappesker siden flyttinga. (at de nå har bodd der leeenge snakker vi ikke høyt om :P ) Men funka fint og slapp den digre oppvaska etterpå...for vi vasket jo opp hele tiden-haha. Nei men det var kjempekoselig bakedag!! Vi har allerede avtalt til neste år. SIkkert ikke dumt å dele opp i grupper, lage hver sine og bytte kaker på treff:) Kan vi imponere svigermor med 7 slag og greier;)

Rar? Ja du er veldig rar. Hvorfor du er det nå skjønte jeg ikke. Mener du hva vi (les de andre) gjør med melonene våre (deres..) om natten når de sover rundt?

Jeg har kjøpt B :D Til helgen. Så blir iiingen KB i kveld assa. Nevnte det for M, og han sa at han fikk vel stikke ned å kjøpe noen pils til oss og. (hihi jeg tror han tror det er freddan i dag..men så er det bare torsdag! moahaha)

Takker for skyss mtg. Er godt å ha et trådmedlem på Fetsund ass:) (ja og takker for tilbudet Tiny)

E fikk grøt litt over 16 i dag da. Men var sååå sulten at han måtte ha pupp først. Håpe det ikke var for sent da. Går sikkert bra.

Skrevet

jo og så snilt av dem å ikke kommentere tråta....

og cat..aner ikke hva du snakker om jeg assa. Slanking? hvem? hvor? Og kjøp ny vekt til mor di neste jul! (ler ikke for mama sin er også sånn!)

Skrevet

Hihi.. har vært å kjøpt bumbo babysitter til lilleL og gjett hvem som koste seg i den stolen da!! Så nå kan hun sitte selv også :))

Legger ved link hvis noen lurer på hva det er. Det er den lille blå saken på bilde nummer 2 :))

http://www.babyshop.no/sitte.htm

Skrevet

Huff, for en dag. Skjønner ikke hva som har skjedd med de snille guttene min som alltid sov mellom tre kvarter og tre timer...

SUKK.

A har sovet litt som O i dag. ~30+~20+~15 eller noe sånt. Selvfølgelig veldig vanskelig å legge i kveld. E sov ~5+3t+30 som ikke er så ille.

A var så trøtt at han nekta å spise. Måtte bare legge han, så sov han kanskje 20 minutter før han ikke klarte mer. Måtte bysse og synge lenge, før pusten var på en akseptabel frekvens. Så klarte han endelig å spise, masse.

Kan noen plis bare si hvorfor Adrian (spesielt) er blitt en helt annen gutt i løpet av halvannen uke???!!

Vet jeg klager mye, men når begge HyLEr fordi de er så trøtte og ingenting annet enn soving hjelper (prøvde puppen x antall ganger i dag) så vet ikke jeg. En ting som er sikkert er at jeg blir dritsliten.

Har det en sammenheng med at de sover lenge om natta nå?

Det der med rar, altså, tenkte kanskje at dere syntes jeg var rar siden jeg vekte barna mine som ellers kanskje ville ha sovet rundt bare for å slippe melonpupper. Jeg synes kanskje det er litt rart. Var bare det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...