Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juhu, ny tråd og to sifret :o))

Begynte å skrive en mot kommentar på ris og ros siden, men gadd ikke...

Regner med at det er mye av den samme som skriver disse kommentarene. Så mange er nok ikke plaget av det som du sier. Som nevnt på msn her om dagen syne jeg det er myyyye teitere og "sløs av plass" om du vil, med sånne "fake innlegg" som ikke har rot i virkeligheten. Men gidder jeg bry meg - NOPE ;D

Var på vei til trening i det jeg kom på at barnepassen stenger kl 14, dermed ble det bare butikken i stedet. Får ta det i morgen formiddag.

Her blir det forresten stekte laksefileter, med poteter, brokkoli, gulrøtter, agurksalat og biola naturell med hvitløk som saus til middag i dag (den husmora) :o)

Dere da, noe spennende jeg kan legge meg på minne?

Skrevet

Men jeg skulle jo starte tråden nummer 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skrev jo det i tråd nummer 8 :((((

Melder meg ut jeg nå!!

Skrevet

Haha... At noen skravletråder skal skape så vanvittig mye kaos!!!!!!!!!! Har Ama starta tråd eller??

Og hvor ble det av den søte uskyldige mm-bæsjen??? Er jo skikkelig mannshit detta her...

Skrevet

1. gå tur istedenfor PT.

2. SORRY CAT!!! Husker ikke å ha sett det jeg. Jeg starta første her inne og trodde det hadde gått runden rundt. Starta ikke du nr. 2 a? jaja samma, skal få starte nr. 11 du:)) (er kanskje ikke bra tall det?)Og må du slutte å melde deg ut til stadighet da;) We want you here!!!

3. svanine hadde jo ikke starta (trodde det jeg)

4. ama har starta:) (før PT)

5. her går det fortsatt i mm-bæsj:) Får litt mme på kvelda med malt, men ikke blitt mannskit enda:) (lukter helt for ** men)

Skrevet

Jeg vil da ikke starte nummer 11!!

Hah! Men samme kan det være, for nå reiser jeg snart til Egypt!!!

Skrevet

Jeg vil også til Egypt! NÅ!

Stikker bare innom for å si at dette er en helvettesdag.

Skrevet

Skal spare plass i kofferten jeg svana :)) Eller i koffortene tenker jeg.. du trenger vel mer plass :))

Drar den 8. februar, 1 uke. Bare drøye to uker til det!!!! Wohoooo... må ordne pass til lilleL også..

Her er en link til hotellet.. Nyt den, sier jeg bare!!!

http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Egypt/El+Gouna/El+Gouna/Hotel/Steigenberger+Golf+Resort.htm?Search=True&CountryTrackerId=2781&DestinationTrackerId=5634

Skrevet

Molait og Tiny(og eventuelt andre her inne som bryr seg..hoho:))

Tenkte bare jeg skulle si at jeg har byttet nick til Kab&Jenny¤21.11.06

Så vet dere det:)

Skrevet

åååå heldiggrisene!!! *klemmermegmellomtannbørsteogdoenihåpomåsnikemegmed*

nei vel da..men håper på et kort da:D Du får si et tall så skal jeg nekte å skrive på den tråden dersom noen andre starter den!! :)

Skrevet

hadde nok kobla at det var deg kab:)

Rekker å skrive? Nei tar meg som regel en tur innom når han har lagt seg. Ser nesten aldri på tv. Det kan jo ha litt med det å gjøre og. Siden står oppe og inne på tråden så trykker bare på F5 når jeg går forbi.

Får ikke opp den linken jeg cat.

Koser meg med siste rest av premie jeg:) (gutta i huset har høgd innpå hardt)

Skrevet

Siden dagen i dag har vært trippelgrusom velger jeg å ikke skrive noe om den.

Men jeg kan godt snakke om noe annet.

Vi hadde feks god fiskegryte til middag i dag. Og så er det Akutten i dag, og nå tror jeg at jeg bare må sove litt, om bare sutregutten på soverommet kunne finne søvnen sin.

Skrevet

Vil også til Egypt!!!!! Hmmm.. Får bli neste år det da eller kanskje til høsten..

Se om vi finner hus/rekkehus først tenker jeg..

Kjipern med trppelgrusom dag da svanine. Sender deg en klem jeg *klem* og håper gutta dine er snille til natta igjen!

Har vært flink å gått tur idag jeg også selvom det egentlig var bittelitt kaldt. Men Tiril kosa seg i vogna hun.. Bare titter rundt seg og skravler litt innimellom.

Fisk til middag her også! Reine sunne dagen dette her :)

Også tror jeg jaggu det kommer enda en tann??!!! Ser ihvertfall ut som om det er en jeksel som bryter frem.. Stor kul og litt hvitt på høyre side.. Hvor fort kommer egentlig disse tennene da? Kommer de i denne farta har a snart hele tanngarden inntakt!!

Skrevet

hihi, 7 mnd og full gard oppe og nede;)

hadde pølse og stapp vi da. Henger ikke helt med på den sunnhetsgreia deres i dag. Men med mann som jobber dobbelt og dobbeltslitsom dag (ikke så ille som svana sin, men guh å drittlei jeg var til slutt!) og storebror på trening, ja da er det greit med noe man kan lage kjapt med baby på armen.

Leggelogg: Ble litt feil i dag pga lurer. Sov fra 18-18.30 men var bare hyl så måtte få ham til å sove litt.

19.20: bad, pysj, mat 90ml. (spiste på meg ifb med siste lur.

20.06: I seng-hyl-bable så fort mor var ute av syne:)

20.21: lei av å bable. Inn, smokk

20.24: Inn, opp, ingen rap

20.28: Inn ligge over knærne, rap.

20.30-21.00 inn ut inn ut skrik sov gråt av sov skrik *morriveravsegstorebunteravdetlillehåretsomerigjen*

Fant ikke roen. Holdt på å sovne mange ganger. Opp og en rap til. Sovnet 21 mens jeg hang nedi kurven. Smokk og klut og vann og holde hånd og over skuldern og inntil kinn. Jadda!

Sum: 54min!!

Skrevet

hvor har Cat tannbørsta si?

Siden du skal gjemme deg mellom tannbørsten og doen?

Forbanna dritt...........hadde skrevet innlegg jeg..........

Skrevet

Å så deilig da cat. Har vært i Sharm el sheik jeg da. I desember en gang snorklet masse masse. bodde på Hilton billig faktisk restplasser.

Kjipt med sånn dag da svanine sender en klem til deg.

Jeg har gått to turer i dag jeg da nesten 3 igrunn Gikk tur 45 min og så innom en venninne og så gikk vi tilbake igjen og gikk da 30 min.

Så var det tur med hunden gikk vel tur i nesten 1,5 t.

O våknet til vanlig tid og derfor trøtt siden han la seg så sent igår

Så han var ikke lenge oppe før det var 50 min dupp. 12-12.50

Så litt lek og mat og så tur, sovnet på turen ca 45 min dupp 13.45-14.30.

sovnet på tur tilbake sov 2 t 17.30-19.30

koste seg med grøt og ut på siste tur sov fra 20.- 21.15

Pupp også i seng lå å pratet med seg selv i minst 30 min før han sovnet.

Deilig kveld som jeg kunne gjort noe mer utav enn å sitte her

Vi har tydeligvis en gutt som må sove ekstremt mye på kveldstid for at leggingen skal gå bra

I går trodde jeg at han måtte være våken litt og det skapte bare kaos.

Skrevet

Hei og hopp dere eksluderende jenter!

F.eks Cat har jo ekskludert oss når det gjelder ferie. Har hun bestilt og betalt ferie til oss? Nei-det har hun ikke-ekskluderende er ho! Og gir hun oss riktig link-nei-hun eksluderer oss fra internett!!

og ta Molait- hun eksluderte Cat fra å starte tråd nr 10-fy skam!

Petronella eksluderer den anonyme og egentlig er hun eksluderende mot oss usunne og "ikkesåflinkehusmorer!" og jeg føler meg-ja litt tråkka på tenk!

Tiny-hun prøver å eksludere oss med barn som ikke har fått tenner og unger som ikke klarer å bæsje som en mann. Leo prøver så godt hun kan-men akk nei-like skuffa hver dag..... "må ringe psykologen til henne nå jeg tenk"

Svanine er ekskluderende fordi hun har jo eksludert heile tråden i dag-stikker bare innom liksom- hva med å tilbringe litt kvalitetstid med oss kanskje? Bare fordi du har hatt en dritthelvetes dag. Jaaaa-litt såra jeg nå- prøv å ha bare ett barn du! DET er pes det!

1D-hun eksluderte oss fra heile innlegget sitt hun. Typisk ho da-skrive ett innlegg og vil ikke dele det med oss Fysjom!

Og simbamamma,Herkules,MTG er i hvertfall eksluderende! De er jo ikke inntresert i denne tråden i dag...

Det er ikke rart at den anonyme føler seg eksludert gitt- dere er jo en veldig vanskelig gjeng å bli kjent med;)

Skrevet

Ho ho

er det noen ekskluderte anonyme der ute:( huff og huff

Skrevet

øh..anonyme?

Du tar faktisk feil ama. Vi er veldig inkluderende og lette å bli kjent med. Det er bare deg.

:P

Skrevet

jepp det var det jeg trodde! Skal melde meg inni klubben til den anonyme som har lagt ut innlegg på "ris og ros". Kanskje vi skal lage en tråd:D

Molait-har fiksa hånda til E nå.

Skrevet

jepp, gå dit du. Start tråd. dill i vei og så setter du inn nådestøtet moahahaha..som den tråd (les vår tråd) som du er :D

Kult! Ble det bra? Må få den hit en dag. Hånda altså. Har ikke bil vaffal denne uka. Hmm. Ja den tar jo ikke store plassen så er vel ikke i veien. Vi får finne på noe en dag:)

Burde man tatt natten nå kanskje?

Skrevet

LOL

Tar jo ikke hintet du heller da AMA!

(vi har ikke døpt deg om til ama.rula heller.......bare spør HErk;)!)

Jeg skulle skrive klemmer til svana for helvetes dag, grattis til Tiny med nytt riskorn, *dødusåkanjegreiseistedefordeg* til Cat og noen ord til alle andre som har vært litt flinke eller ikke flinke i det hele tatt i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...