Gå til innhold

Så gikk det bra likevel..

Anbefalte innlegg

Etter å ha blødd mye i løpet av helga var jeg ikke spesielt høy i hatten da jeg dro på ultralyd i dag, helt sikker på at den lille var på vei ut. Da jeg likevel så det lille hjerte slå taktfast, akkurat som det gjorde for 14 dager siden, trodde jeg nesten ikke mine egne øyne. Livmorhalsen så helt tett og fin ut. Gynekologen kunne ikke gi noe forklaring på blødningene, og kunne selvfølgelig ikke garantere for at det kom til å gå bra med svangerskapet, men det så bra ut nå. Får ny ultralyd om 14 dager.

Trenger jeg å si at jeg er overlykkelig !!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7891535-s%C3%A5-gikk-det-bra-likevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra :) Første jeg så etter når jeg logget meg på var deg :)

Var hos legen i dag jeg også, ikke ul, han sa at livmorhalsen var lukket og fin og at d ikke var noen tegn til blødning :)

Hurra for våre spirer. Jeg skal til ul neste fredag, da er jeg tre dager unna 12 uker. Hvis alt er bra da tror jeg at jeg klarer å senke skuldrene mine.

Åååå.. det er så bra at det gikk bra!!!!!!

Ja dette er bedre enn alle julegaver og bursdagsgaver til sammen!!!! Venter også veldig på å komme over de første 12 ukene. Gynekologen satte meg nesten ei hel uke tilbake på ultralyden i går,men han sa det var vanskelig å måle nøyaktig når det er så smått. Spiller ingen rolle bare alt går bra. Har ikke blødd noe mer men er dritnervøs for at det skal starte igjen. Glad for å få tett oppfølgning videre i allfall. Da krysser jeg fingrene for deg neste fradag, men tipper det går helt fint og at du får se en liten akrobat inni der :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...