Gå til innhold

Dette er en dag der man helst har lyst å krype tilbake under dyna og BLI DER!!!

Anbefalte innlegg

Ugh... sov dårlig i natt. Drømte nok en gang om død og fordervelse...som så mange ganger før de siste ukene.

Det første som skjer etter å ha krøpet ut av senga er jo at tanta melder sin ankomst FOR FULLT!!!

Det neste er å gå ut for å grave fram bil slik at jeg slipper det senere.

Så skal jeg snart på jobb...seinvakt idag. Sikkert fullt kaos pga den der legestreiken. Sukk...

Ingen bra dag nei. Kanskje jeg bare skal gå i hi?? Og våkne til igjen rundt 6.feb til eggløsning :)

Noen som også hater mandager??????

Fortsetter under...

Jeg er ikke noe glad i mandager....

Og jeg som var så sikker på at det ble en trollunge på deg!!!!

Det er ihvertfall nydelig vær, det hjelper jo litt....

Og du får bare glede deg til ikm om en mnd!!!

Uff da !

Håper jeg kan sende litt positive vibber til deg da :-) :-)

Det kan jo hende dagen blir litt bedre etterhvert.

Jeg våknet til en merkbar tempdipp, så i dag håper jeg El kommer med et brak :-)

Så kom jeg på jobb til nytrekt kaffe og beboerne våre var oppe og klare for skoledagen ( ikke vanlig en mandag morgen..)

I natt drømte jeg om sex med min mann ( heller ikke helt vanlig) og jeg har store lovnader om god kos i kveld.....

Sola skinner på blå himmel, og jeg har gjort alt jeg skal for i dag og kan sitte og kose meg her på nettet :-)

Håper du syns det var okey med litt positive vibber da selv om du ikke har dagen i dag :-)

Ønsker deg masse masse godt og en ukaotisk kveld på jobb !!!!!

Mandagskos fra

Annonse

Kjenner meg igjen ja... eneste er nok á tenke fremover til neste el - for neste máned er og blir VÄR máned!! Da sakl det bli helt tomt pá skravleträden fordi alle flytter over til 1 trimester!

klemmer til alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...