Gå til innhold

Gruer meg så :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal vi for første gang på babybading med den minste. Har gått på det med mine større barn og vet hvor stor glede de har av det, så har ikke hjerte til å la være. Men jeg er blitt så feit!!! Jeg er nå 174 høy og vier hele avskrekkende 92 kg og har skikkelig hengemage og pupper. Ikke akkurat det jeg har mest lyst til å vise frem kan man si....så nå gruer jeg meg så grusomt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal være stolt av at du gjør det jeg! Jeg gjør det nemlig ikke, og det er fryktelig synd for barna mine. Kroppen din er flottere enn du tror og jeg kan love deg at opplevelsen av å se barnet kose seg i vannet, vil ta oppmerksomheten din bort fra de dumme tankene du har.

Lykke til.... Kanskje du kan skrive et innlegg om hvordan det gikk?!

Skrevet

og dessuten ser folk mest på babyene......

Skrevet

Tror mange kjenner seg igjen i tankene dine, jeg gjør hvert fall. Hvis du drar, står det kjemperespekt av det. Det er vel heller ingen god løsning å bli hjemme, det vil jo være fryktelig synd..

Jeg gikk på Grethe Roedekurs, og var veldig fornøyd med det:)

Skrevet

Alle de andre mødrene tenker sikkert akkurat det samme om sin kropp. Gi F i det og kos deg med ungen din. :)

Og hvis alt annet feiler, stikk på Lindex og kjøp deg en god og litt bikini med sånn hipstertruse som sitter fint og ikke strammer rundt rumpa. Det hjelper veldig mye. En annen ting du kan gjøre, er å smøre deg litt med selvbruningskrem til neste gang. Det gjør jeg. Brunt fett er mer smigrende enn bleikt fett, tenker jeg alltid. :)

Skrevet

Ja, da var det gjort :-) Og det gikk så bra!!! Flere av mammane var like store som meg og det var vel ingen som hadde stram mage og "bikinikropp" der. Tror nesten jeg har blitt litt villedet av å lese her inne jeg. Her får man jo inntrykk av at alle er nede i "førgravidkropp" i det ungen popper ut når man leser enkelte innlegg. Men det var i alle fall ikke representativt for det kurset :-) Så for dere andre som lar være å gå på babybading fordi dere har komplekser for kroppen deres; det er ingenting å grue seg for :-)))))

Hilsen HI

Skrevet

Så godt å høre da. Vi var også på babybading for første gang i går, og jeg opplevde det samme som deg. Sliter selv med å komme meg ned i vekt etter graviditeten, men er nok ikke alene om det problemet ;-) Godt du torde å gå dit selv om du gruet deg, og at dere hadde det fint.

Skrevet

Jeg har aldri sett på noen av de andre!!! Selvfølgelig har jeg det, men har ikke tenkt en tanke ang hvordan noen har sett ut. Vært veldig opptatt av meg selv og babyen. Har faktisk prøvd å tenke etter hva slags badetøy de andre har hatt og sånn, men har ikke husket da jeg kom hjem. Dvs - nesten ikke kastet et blikk på noens kropper! Gled deg til babysvømming - det er gøy!

Skrevet

jeg gikk og maste om det samme, men så minnet min kjære meg på at alle som er på kurset nettopp har født.. det fikk meg til å bli litt mer optimistisk.. og tror du ikke han hadde rett.. vi var 10 damer på kurset med hengemage, strekkmerker og sprengte pupper.. jeg tenkte nesten ikke på det engang.. er selv 175 og veier 85 kg, så ingen sylfide her :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...