Mamma til Tuva:) Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 at jeg har 3 cm åpning. Hun prøvde å tøye litt og modne det mer. HUn sa at fødselen kan skje i dag/natt eller iløpa av noen dager...Hun satte meg opp på en ny time neste mandag,men hun tvilte sterkt på om at hun får møte meg da. Tenk, jeg skal snart bli mamma snart:) Jeg gleder meg sååå sinnsykt til å få møte den lille tula mi!! Så rier var det nok ikke sa hun,men hun sa at det jeg hadde kjent i stad var nok begynnelsen på at noe skal skje ganske snart:)
Sam73 Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Så spennende, lykke til Gled deg til å møte den lille tulla di.
Mamma til Tuva:) Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 Tusen takk;) Jeg har gleda meg til å møte henne fra den dagen jeg fikk vite at jeg var gravid:)
nutri Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Ba du selv om en gu? Har hodet vært festet hos deg lenge? Har du hatt mens-murringer?
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Gikk med 3cm åpning i mange uker med sistemann jeg.. =( det gikk 6 uker fra åpningen ble konstantert og til gutten var ute.. Men fikk samme beskjeden.. "skal ikke se bort fra at det kan skje iløpet av natten eller i morgen"... men det ble mange netter gitt... Men du har jo ikke lenge igjen uansett da =)
mamman til M&M Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 går her enda jeg også...har gått sånn i 3 uker...synes det var kjipt at føden ga meg forhåpninger til at det skulle skje noe snart..skjer jo ikke en dritt uansett....babyen kommer når den kommer:) jeg er den som har gitt opp med å håpe på noe, da blir man enda mere utålmodig:) håper du slipper å vente så lenge.... men sender deg litt fødestøv allikevel...
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Heia:) Hvordan ligger det an med deg i dag da? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå