Gå til innhold

ivf m/baby !!

Tullemor1 & Gullemitt :-)

Anbefalte innlegg

Hei igjen..

Jeg blir nå 37 og min kjære blir 36..

Jeg har ingen barn fra før men min kjære har to gutter (5 og 10 år) de har vi annen hver helg, + at vi også har dem flere helger når det passer..

Jeg er sååå glad for å lykkes.. har jo satt inn to egg, og nå i dag små blør jeg litt ikke skikkelig friskt blod men mulig det er det ene som slipper vet ikke... prøver å være positiv og tenke at dette går min vei nå!!

Om det kommer to så blir jeg veldig glad, blir det 1 så er jeg også verdens lykkeligste mamma...

Fortsetter under...

Hei Tullemor1!

Gratulerer så mye med positiv test ! Håper på det beste for deg, og krysser fingre og tær for at du får 2 flotte bebiser!

Jeg har et spm til deg, sitter her og sipper og er så lei meg. Er på rugedag 11 idag. Igår begynte jeg å få kraftige menssmerter på ettermiddagen, og har fikk littebittegrann brun utflod. Idag har det kommet litt mer vannaktig, men ikke noe noe klart rødt blod ennå, men litt brunaktig. Jeg spotter alltid før mensen, men bruker ikke å ha menssmerter når jeg spotter. Leste at du har litt blødning, har du noe ala det jeg beskriver ?? Kjekt om du kan dele din erfaring med meg. Er mitt første prøverørsforsøk, og har ligget syk en uke nå med kraftig hoste og ikke så høy feber heldigvis.

Hei igjen:o)

Ja, den følelsen den positive testen gir deg kan ikke måles med noe annet... :o)

Jeg er 30, han 36 og ingen barn verken her eller der. Har prøvd i 2 år og det gikk nå på 5 forsøket. Thank God!!!!

Jeg er steril pga MA og infeksjoner i egglederene, så de måtte opereres vekk. Derfor så ble denne utveien den eneste og det har vært veldig tungt til tider pga redselen for at det aldri skulle klaffe.

Men tenk, nå skal vi bli mamma`er!!!! For en lykke sier bare jeg!

Krysser fingrene for deg mtp blødningene du har. Det er nok bare en reaksjon, festebldning eller den ene som slipper...

Dette skal gå bra!!!!

Klemmer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...