Gå til innhold

Aurora sov fra, hold deg fast:


popkind

Anbefalte innlegg

23.30 - 07.30, Mat, og sov igjen fra 0830 - 10.00. Er deeet mulig???

jeg er superopplagt idag!!

Hun sov veldig lite på dagen igår...., men det er jammen mye bedre at hun sover på netten.....

Håpe, håpe at dette blir en vane for henne ...;))

Hun er i morgen 5 uker, så dette er jammen ikke værst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja - hun var superflink i natt... jeg håper det fortsetter, men det er vel ikke vanlig å få rytme så tidlig?!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du hvertfall kjempeheldig:-)

Mads Elias er 11 uker i dag og hadde i forrige uke et par "gode" netter hvor han sov fra 23.30 til 06.00 - mat - og sov videre til ca 09.00.

 

Han har pleid å få mat en gang mellom 03.00 og 05.00 og så igjen ca 07.00. Men han sovner heldigvis raskt etter måltidet, så vi føler oss også veldig heldige.

 

Men nå er han litt syk stakkar. Skikkelig tett nese og litt feber. I natt ville han absolutt ikke ligge på ryggen, han hylte som et tortur offer hver gang vi forsøkte å legge han ned, så det endte med at han sov på magen min, mens jeg satt og halvsov i sofaen... Stakar liten.. håper det går fort over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er rundt denne tida di får rytme... Mi lillemor er 5 uker i morra, og har i ei uke nå sovet 6+4 timer på natta( mating mellom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

høres digg ut har heldigvis en real baby om natten jeg også. men han kan være litt umulig om dagen, hehe.

 

men som du sier,,,,det er ok bare vi får sove om natten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig! : )

Min lille gutt har også sovehjerte, men hadde litt problemer med vektøkning i starten, så fikk beskjed om at han måtte vekkes på natten, hver 4.time, for å få mat.

Er ikke bare enkelt å stå opp midt på natta for å vekke et sovende barn og gi det mat! Hadde nok vært "greiere" om han lå og skrek!

Men gleder oss til vi kan la han sove om natta, helt til han våkner av seg selv og vil ha mat.

Skal veie på helsestasjonen igjen i morgen, så vi krysser fingrene for at han har lagt godt på seg siste uka! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...