Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt knallhard influensa siden fredag og nå nekter lillegutt på 11 mnd å ta pupp omtrent i det hele tatt. Han tok litt i morges, da er han jo ekstra sulten, men nå på dagen heiv han seg bakover og skreik. Ganske uvanlig til å være han... Er nå redd hele melkeproduksjonen bare skal gå i stå, og jeg hadde egentlig håpet å beholde morgen- og kveldspupp en stund fremover selv om jeg snart skal ut i jobb igjen... Noen som vet hvor fort melka stopper opp når dem ikke vil ha? Håper jeg får han til å drikke litt i kveld før han legger seg... Er det fordi jeg er syk han ikke vil ha? Smaker det annerledes? Jeg lukter nok annerledes... ikke som at man orker å dusje hver dag når man har nesten 40 i feber... Som om ikke sykdommen gjør meg deppa nok gjør denne ammenektingen meg enda mer lei meg :-( Snufs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma'n min mista melken i influensa, fordi ingen ga henne beskjed om å pumpe. Mengden kan gå ned forbigående. Blås i om noe kommer ut, men pump når barnet skulle ha spist. Så beholder du melka. 15min per pupp, minst like ofte som barnet skal spise (vanligvis). Så går det nok greit. Det at du lukter varm og svett er ikke noen hindring, det liker de fleste barna best!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...