mamsn t snuska Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 har så lyst å kunne gi noe til sambo etter fødsel, men vet ikke hva....noen andre som skal gi noe? noe koseli...å ikke lenge ijenn nå..
Skilpadden Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Jeg ga samboeren min en liten bok da datteren vår ble født. Tror den het "Du har blitt pappa". Jeg får vel finne en liten ting til han denne gangen også. Jeg fikk et sølvarmbånd av han i barselgave. :-)
K-mor m to barn i hus Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 vi ga ingenting sist, men i ettertid fant jeg en bok som blant annet er tegnet av han Frode øverli (pondus mannen), husker ikke hvem som har skrevet den.. Men den hette " du har blitt pappa",, utrolig morsom men realist bok:-) Denne ganga tenkte jeg skulle spandere en mobil på han siden han har snakket om å skaffe seg det og kanskje en sånn liten bok som det står "pappa" på.. med visdomsord osv..
findus Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har kjempelyst til å finne noe fint til ham! Men sånne pappabøker tror jeg kanskje ikke er tingen... Vi har fått ganske mange sånne "baby-ABCer" allerede, og han er ikke den som sitter på gjerdet og venter på at jeg skal grave opp all informasjonen - og jeg vil ikke at han skal tro jeg synes det. Det høres kanskje litt rart ut, men jeg tror rett og slett han kunne tatt det litt ille opp... Men hva i all verden kan det være fint å gi til han som kommer til å bli verdens aller beste pappa? Synes det skal være noe som har mad barnet å gjøre, da - men ikke noe som er TIL barnet, det skal jo være til pappaen. VANSKELIIIIIG! AAARGH!!!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Planen er å gi han en perfekt liten datter da ;-) Jeg har gitt han så mye i løpet av svangerksapet, så nå er det jammen meg hans tur å gi meg noe. Han har fått bøker, klær med "pappa-trykk" og diverse smokker og flasker med skulls og flames på. Jeg har fått *tenke tenke* ingenting av han. Min tur nå :-p
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 forrige gang ga jeg han en eske med marsipanhjerter(favoritt sjokoladen hans) og hadde skrevet ett kort hvor det sto noe sånt som; Hei Pappa,her er jeg! har gleda meg veldig til å møte deg.....takk for at du har passa så godt på mamma og meg de siste ni mnd,vet du kommer til å fortsette med det..du er den beste pappan! stor klem fra ..... han ble kjempe gla og faktisk rørt..første gang jeg så han sånn..(er egentlig den tøffe typen..hehe) tror ikke det er noe vits i å kjøpe noe store greier,for da føler han seg bare ille til mote fordi han ikke har kjøpt noe tilbake...hehe
¤ Solsikken ¤ Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Ha,ha - siste strofe var treffende! :-) Min mann mener det ikke er vanlig å gi dama barselgave når hun har født, så jeg fikk ikke noe. Tenkte absolutt ikke på det da, men i ettertid viste det seg at mange andre "barsel-venninner" fikk, så da satt jeg der og ble svar skyldig da.. tok det heldigvis ikke så tungt, for jeg tror ikke jeg får noe denne gangen heller ! Men, jeg har jo ikke gitt noe til han heller, så da så! Kanskje han skal få en liten ting denne gangen da - takk for tipset dere ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #8 Skrevet 22. januar 2007 Jeg håper jeg får en gave fordi det fikk ikke jeg sist....................... Dessuten dro svigerfamilien ut å spiste middag på byens beste sted mens jeg lå å spiste tørre brødskiver på barsel. Dette var rett rundt juletider og mamma var ikke fornøyd. Denne gangen skal alle gå sammen! Hilsen Grinebitern:)
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #9 Skrevet 22. januar 2007 jeg hadde i grunnen ikke tenkt å gi ham noe annet enn den fantastiske muligheten til å oppleve sin sønn eller datters fødsel og å bli pappa
Philippa=) Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har tenkt å kjøpe en flaske chamagne, slåbrok og en pappabok, syns at han er fortent en oppmerksomhet han og=) Jeg har da fått min fødselsgave allerede..... (alt nytt av hudpleie og fullt utstyr på ID make up og hårkur) ER DRITFORNØYD=)
Tskjekjerringa på OVERTID Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har kjøpt en body som det står pappajente på som jeg har planer om å ta på henne uten at han ser det! Babyen i seg selv er vel den største gaven man kan få, så noe sånt veldig materiellt har ikke vi tenkt på.... Tror jeg da ;-)
godiva med 3 gull Skrevet 23. januar 2007 #12 Skrevet 23. januar 2007 Denne gangen forventer jeg å få noe, diamanter kan være et godt alternativ. Fikk ikke no sist, og tror kanskje han bør komme med noe denne gangen. Han har fått nok i det siste. Det er jeg som har vært gravid, og jeg som har født. så har ingen plan om å kjøpe noe til han. Var på bytur igår og da fikk han Jean Paul jakke, Jean Paul strikkegenser og DKNY strikkegenser.. Nå er det min tur. he he. Men han skal gjøre det godt om han skal toppe den beste gaven som jo er babyen.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #13 Skrevet 23. januar 2007 Jeg kjøpte en flaske GOOOOOD konjakk til mannen min da tredjemann ble født. Den falt i smak og han har tatt seg et liiiite glass i ny og ne. Jeg fikk smake etter at ammingen var overstått:) Denne gangen tror jeg går for samme konjakk, det var en stor suksess.
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 23. januar 2007 #14 Skrevet 23. januar 2007 er ikke det mer naturlig at de gir OSS have etter fødsel?? Hmm Vi gir de jo baby, og de gir oss gave som takk for strevet. Sånn gjør vi det her i huset. =)
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #16 Skrevet 23. januar 2007 Hos oss har svangerskapet vært "strev" for oss begge. Han har måtte gjøre mye husarbeid enn vanlig, siden jeg nesten ikke har orket noenting. Jeg vet jeg får diamantring av ham. Han vet ikke at han får konjakk av meg
cec26 Skrevet 23. januar 2007 #17 Skrevet 23. januar 2007 Her vet ikke pappaen hva en barselgave er... det er jeg ganske så sikker på....hehe,,, fikk ikke noe av han sist... og ikke forventer jeg noe av han nå heller... og hadde jeg kjøpt noe til han så tror jeg han ikke hadde skjønt noen ting.... så enkel er min mann når det kommer til sånne ting.... Vi får heller kjøpe oss en flaske rødvin i sammen og kose oss når jeg kommer hjem fra sykhuset:)
Flyme Skrevet 23. januar 2007 #18 Skrevet 23. januar 2007 Noen her inne foreslo baby massasje-bok. Fint for pappan og kunne bli kjent med babyen på den måten.
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 23. januar 2007 #19 Skrevet 23. januar 2007 fikk foreldrene mine til å smulgle inn en god konjakk da de kom på besøk på sykehuset - han så ganske fornøyd ut der han inntok den i et av de små plastglassene en får medisiner i... Men hvor var MIN gave?? Venter på den enda...;o) (okt04)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå