JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Hadde ikke du også et veldig lite embryo på ultralyd i uke seks eller noe?
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Jo, det stemmer det.. Gyn trodde jeg var en uke kortere enn jeg var.. Men på ordinær UL lå jeg akkurat på rødstreken der jeg skulle være
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 Det var det jeg lurte på, for mitt var også på bare såvidt over 3 mm i uke 6, men på ordinær ul ble jeg bare satt tilbake med en dag... Syntes det var så rart, for jeg hadde nesten regnet med å bli satt lengre tilbake. Men da er det kanskje ikke så unormalt at de er i litt forskjellig størrelse i begynnelsen da:)
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Jepp, akkurat samme størrelse som min da De vokser veldig ujevnt de første ukene sa gyn, så det kunne være han tok feil. Men ingenting galt med fosteret eller noe. Så var ikke så bekymret. Var på kontroll hos han igjen i uke 12, og da sa han at bebisen var akkurat der den skulle. Hos jordmor ligger jeg akkurat på rødstreken, og på UL var de ikke sikre på om de skulle sette meg en dag tilbake eller ikke..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2007 Akuratt som hos meg det, så da er nok unga våre ganske like i utvikling så langt:) At jeg ble satt fra 20. til 21.mai har lite å si, for syklusen min var ikke helt regelmessig selvom legen insiterte på å gå utrfra at den var det.. . Hadde trodd jeg skulle bli satt et par dager til egentlig, så jeg ble litt overraska.
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Hehhe.. Spørs nok det ja Tviler på at en dag fra eller til har så mye å si.. Bebisen kommer når h*n kommer Lite å gjøre med det gitt.. Men hadde vært kjipt og bli satt en hel uke tilbake liksom.. Men det kan jo skje. Leger er leger.. hehehe
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2007 Ja, skal vel endel til for at den kommer akkurat på dagen uansett:) Vet ikke du heller hva du får? Vil du ikke vite? Jeg ville egentlig vite, men det dydsmønsteret jeg tydeligvis har i magen ville ikke vise oss gett... Lurer på hvor den har arvet den sjenansen fra:)
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #8 Skrevet 22. januar 2007 Hehehe.. du ligger nå tre uker før meg, så du kommer nok til å få se knøttet ditt først Jeg vet ikke hva jeg får.. Og angrer ikke på at jeg sa til jordmor at jeg ikke vil vite det.. Men krabaten i magen lå ikke rolig heller, så det var nok ikke lett å se.. Lå stille i nesten 1 minutt med bena i kryss og ene armen opp.. Har bilde av det på profilen min.. Hehehe.. Lille tassen... Tja, si det du Får nesten stikke på jobben jeg, skal ha seinvakt i dag og i morgen.. Er det stille kan det hende jeg titter innom en tur
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2007 Kos deg på jobb:)
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #10 Skrevet 22. januar 2007 Ja, det er virkelig stedet og kose seg på i dag..... Eller ikke... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå