Gå til innhold

Oktober: hvor mye sover nurkene deres om natten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min gutt er 13 uker og faar mat klokken 23 og da sover han til 7.00. Da faar han mat og sover igjen til rundt 9.30. Vi legger ham etter mat/bad/massasje rundt 19.30 - 20 men han vil ikke sove paa kvelden, og skriker hver gang vi gaar ut av rommet. Hvis vi lofter han opp saa stopper han. Veldig deilig at han sover hele natten, men hadde vaert deilig aa faa litt fri paa kveldene ogsaa. Kanskje han sover for mye paa morgenen, men han sover ikke ellers veldig mye paa dagtid.

N:-)

Lillegutt legger seg kl 21, våkner et sted mellom 2-3, igjen rundt 6, da pleier vi å sovne på sofaen, veldig dumt, men der sovner han igjen, det gjør han ikke i senga si, sover da til mellom 7 og 8, spiser og sovner som regel igjen. Blir utslitt av dette, legger meg rett etter han på kvelden, så det blir ikke så mye voksentid selvom han legger seg tidlig.

Har kjøpt en bok om barn og søvn, håper jeg kan få noen gode råd, så vi får en bedre rutine på denne sovinge:)

Lillegutt på 3 mnd og 1 uke legger seg mellom klokka 2030 og 2100. Da sover han som regel til rundt klokka 03, spiser og sover så videre til 06.30. Står da opp sammen med pappan som skal på jobb, mens jeg sover videre. Han blir lagt igjen når far må gå, og sover da en halvtime til som regel. Vi står opp ca 0830.

Jeg synes dette er helt greitt. Han sovner som regel i løpet av 5-10 minutter om kvelden og sovner alltid igjen etter mat om natta.

Han ligger i egen seng på eget rom.

Annonse

sovner i 23 tiden, sover til 4-6 tiden, da ammer jeg ham, sovner begge to, så ligger vi slik og ammer, sover, ammer, sover frem til 8.30-9.30. har lite melk så må amme ofte om morgenen, hvis jeg ikke vil stå opp å lage flaske. gir flaske om dagen i tilleg til hvert måltid.

Sovner rundt kl 21, sover til kl 6-7, får pupp, og sover helst videre til kl 1000, men han må opp, siden det er andre i huset som må i bhg osv:)

Har sovet rundt helt siden han var 5-6 uker, skikkelig deiilig!

Annonse

Må bare si én ting: dere er alle utrolig heldige som får sove så mye! Jenta mi på fire måneder legger seg klokka 21 og våkner stort sett hver tredje time og krever pupp... og det er lite i forhold til i begynnelsen - da kunne hun våkne etter to timer. Vi står som regel opp klokka 10- 10.30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...