Gå til innhold

Jeg har sovet i natt!!!!!:)


Lillypia

Anbefalte innlegg

Er helt i himmelen jeg! Anine er 3 uker gammel i dag og på de tre ukene har ikke jeg hatt en natt med tilnærmet normal søvn. Som regel har 4timer vært en luksus for meg, og Anine har sjelden tatt skikkelig natta før i 7-8 tida på morgenen, men sovet hele dagen.

I natt sovnet hun 23., sov til 01.30, sovnet igjen etter mat, sov til 04.30, spiste og sov til 07.30, og spiste, stellet seg og sov til 11.30! Så det er håp for oss som sliter også:) I tillegg må jeg nevne at hun sov i bag'en sin hele natten, og ikke i min seng slik hun har krevd tidligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det beste er at det blir bedre!!! Lillejenta mi sov ikke mer enn 3 timer i strekk de første 3-4 ukene, og det var mest på dagen. Den siste uka har hun gjort helomvending, og sover 6+4 timer på natta(mating mellom) Det er så herlig å ikke sovne av ved kjøkkenbordet pga lite søvn om natta!! hehe.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner til den ja:)Bra det går rettte veien! Kan leve lenge bare på denne ene natta jeg nå! Forrige natt var det totalt omvendt, da sov hun fra 00.30-01.30 og ikke igjen før 09.00-09.45. Og nesten ingenting utover dagen. Så sikkert derfor hun sov så bra i natt! Lurer på hva neste natt vil bringe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...