Gå til innhold

Hjelp meg, please! Samme som skravle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente 3,5 mnd som de siste dagene har vært svært utilpass og sovet og spist kjempe dårlig. Hun har aldri vært en stor spiser, men har de siste månedene spist med 3 - 4 timers intervaller dagtid, og en - to ganger i løpet av natten. Nå har det vært flere dager med mange timers mellomrom med måltidene. (6 - 7 timer) Men da har hun vanligvis tatt igjen på natten slik at samlet har hun hatt normal mengde måltider i løpet ev ett døgn. I går hadde vi dåp, og hun spiste kjempegodt og ofte hele dagen. MEN:::Hun spiste sist for over 14 - timer siden. Har altså ikke ammet henne i natt eller i morges. Hun ligger og sover litt til å fra, og når hun er våken er hun litt grinete men også blid. Hva burde jeg gjøre??? Er det noen som har opplevd lignende? Jeg skal pumpe meg nå og forsøke flaske. Burde jeg ringe lege??? Vær så snill, svar meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når min niese var liten så var hun syk og hadde ikke spist på 8 timer. Min svigerinne ringte legen, og hun ble lagt inn med en gang for å få inntavnøst. Kan være farlig for de små å ikke få i seg mat. Ville absolutt ringt legen for å høre.

Bedre å være på den sikre siden for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...