Alvilde<3 Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Legen sa at det ikke var noe farlig heldigvis..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 neida,det er ikke farlig! det kan bl.a komme hvis et egg ikke slippes men fortsetter å vokse.ellers kan det være opphopning av blod som samles inni en celle.er ikke så god på å forklare....... men det er ikke farlig. men er vist ganske vondt hvis de sprekker. men det kommer også an på hva slags cyste det er... vet ikke om du ble noe klokere men.....
Flippa m Frida Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Fant dette om cyster, kanskje det kan være litt oppklarende? http://www.kvinnelegen.no/wip4/detail.epl?id=14469&cat=491 Jeg har forøvrig selv cyste på den ene eggstokken, en av de vanligste ufarlige cystene. (Min er på 2,5 x 3 cm) Iflg. min gyn kan den forstyrre EL, og dermed være en årsak til barnløsheten vår. Jeg har prøvd pergo uten at det har funket for oss, men det kan være verdt et forsøk. (Nå vet jeg ikke helt hvor du er i prosessen, vil ikke stresse deg unødig da...) Nå skal vi i gang med IVF om 40 dager, og i forbindelse med egguttak vil nok legen sørge for å tømme/punktere min cyste. Jeg har hatt min i iallefall ett år om ikke lengre, og jeg kjenner ingenting til den. Ingen smerter eller ubehag, og størrelsen har vært konstant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå