Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 er 36+3 og andregangsgravid, igår kveld når jeg lå i sengen begynnte jeg og få skikkelig vondt skikkelige intense mensenmurringer og jeg var nøtt til og stå opp fordi det var for vondt for og ligge, gikk og la meg litt seinere hadde fortsatt fryktlig vondt men etterhvert forsvant alt sammen, var noen ganger jeg kunne kjenne at det toppet seg men ikke hele tiden og disse mensen smertene lå der konstant.. kan ikke huske at jeg hadde det sånn når jeg gikk gravid sist med datteren min.. (har slitt men mensen murringer nå i ca 4 uker) hva kan dette igår ha vært for noe??
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 kanskje det bare er modningsrier...
**engel** Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Eg har det også¨slik. Menslignande smerte siste vekene. Siste dagane har eg hatt mange tette kynnarar som har vor vonde. Har vore til jordmor idag. Ho trur det er like før det skje noko. Er akkurat 36 veker i dag. Mine to tidlegare fødslar har og vore slik i starten, også dei kom i veke 36 og 37. Så vi får berre vente og så. Men eg trur nok du nærmar deg fødsel.
mamman til M&M Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 har det sånn jeg også...er også andregangsfødende...var til og med innlagt i uke 35, rier med 5 minutters mellomrom fra 12 på nattan til klokken 8 på morran...da stoppet alt opp...men har 2 cm åpning da....gjør vel seg bare klar...men jeg går her enda jeg, er i uke 38 nå...så har gått sånn i 3 uker:( pluss at proppen min har gått...rart at det ikke skjer noe enda, vil ikke ut tydeligvis...
mamman til M&M Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 glemte å si at jeg fødte i uke 36 første gangen...
Philippa=) Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Samme her, har hatt desse mensmurringene siden 34/35 og har blitt bare vondere og flere av dem. Nå har jeg kun 10 dager igjen til termin, men går bare å håper at hun snart vil komme ut å koze seg ilag med oss=)
mamman til M&M Skrevet 22. januar 2007 #8 Skrevet 22. januar 2007 hehe, litt fødestøv hadde vært fint...har 16 dager igjen til ul - termin..men hun er jo klar:) vil ha henne ut...vil ikke ha vondt mere....
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #9 Skrevet 22. januar 2007 husker fra forrige at jeg var strålende fornøyd med de vondtene jeg... tross alt.. Det er jo modning jenter... det er ting på gang =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå