Gå til innhold

Hm... denne slimproppen.. MÅ den gå før fødsel??????

Anbefalte innlegg

Bare lurer jeg :) Vil veldig veldig gjerne komme i gang med fødselen, hatt en del mensmurringer de siste dagene så håper det er et tegn på at nå modnes jeg og "gjøres klar". Men denne slimproppen har jo ikke gått, mener å ha hørt at det er ikke alle den går med?? Noen med erfaringer??? :)

Fortsetter under...

Den må jo ut på et vis før barnet kommer ut, da. Men det er ikke alltid man merker det når den forsvinner. Og jeg vet ikke om det er sånn at den må ut før ting setter igang, eller om den kan vente med å bli borte til etter at riene har begynt.

Mensmurring kan du ha i laaaaang tid før fødselen da... hehe.. Jeg har hatt mensmurring siden før jul... og har termin 19 februar.. :)

Men synes selv at disse har blitt hyppigere siste ukene ;)

Slimproppen har ikke gått enda så vidt jeg vet iallefall...

:)

Jeg hadde ingen tegn til fødsel før riene kom med første mann. Har ikke hatt det med denne heller. Ikke en kynner en gang... Babyen kom likevel sist, og satser det ikke er lenge før denne ser dagens lys heller. Jo før, jo bedre.

At slimproppen går trenger ikke bety at fødsel skjer med det første heller, det kan gå dager og uker. Min er akkurat gått, delvis i går og i dag, men jeg merker ingenting annet. Og er 39 uker, så jeg venter i spenning.... :-)

Annonse

Heisann!

Når jeg var gravid sist, for 9 år siden, begynte det regelmessige rier fra 07-11 om morgenen 2 dager over termin. Så stoppet det opp og så kom slimproppen fra 11-15. Så begynte riene på igjen...

Men dette er individuelt, hos noen kan den gå og fødselen ikke starte før 1-2 uker etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...