Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Forsto det slik at det var flere som ikke kunne på onsdager så hvorfor ikke prøve få til en annen dag.Torsdag passer fint for meg,er det flere som synes denne dagen passer så er det vel ingenting i veien for at man kan treffes de som ikke kan på onsdager denne dagen eller en annen.

Man må jo bare betemme seg...hvem er interessert i dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7889855-bim-treff-troms%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det må det blir for min del også!

Torsdager trenger ikke å bli i stedet for onsdager, vi kan vel ha treff på torsdager de ukene det ikke er onsdagstreff, så kan de som vil og har mulighet gå på begge, eller man kan velge seg en dag å gå på!

Jeg har så lyst å gå på BiMtreff denne gangen, for jeg har hatt enormt utbytte av, og fått mange gode venner på DiB treff!

Annonse

Har vært på Grunder en gang og spist og det var veldig god mat.Det er jo fint der og stor plass.

Kanskje vi bare bestemmer oss for Grunder da.Skal man bestille ord eller skal man bare avtale klokkeslett og møtes der?Hvordan gjør man dette?Noen forslag?

Hei. Æ har gått på noen onsdagstreff, men kan gjerne torsdager òg. Men blir det da motsatt uke av onsdagstreffan på Peppes? For er avtalt onsdagstreff nå snart, så kanskje torsdagstreffet kan starte i februar? Så har æ 1 møte i uka å glede mæ til. E så greit å ha no å se fremover til, da går dagan (og uken) mye fortere :)

Termin i april, tia begynne å gå fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...