maja240806 Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 hva spiser deres barn i løpet av dagen? min datter på 5 mnd får mme, grøt og litt grønnsakspurrè. men hvor mye mme skal de ha i tillegg til grøt om kvelden?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Vet ikke hva som er "riktig" men min får mm når han står opp, ca. 2 timer senere får en por. grøt, før han skal sove. mm når han kommer opp. potet/grøntsaksmos til middag (sammen med oss) og en flaske velling før han lægger sig kl. 19. Da våkner han igjen ca. kl. 06-07
melkeskvetten Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Tulla her er født i midten av august. Hun får både mm og mme da jeg har litt lite melk. På kvelden gir vi henne grøt (1-2 ts grøtpulver blandet ut med mme). I løpet av dagen får hun tilsammen 300 ml mme, fordelt på tre flasker. Jeg ammer henne først til alle måltider. Jeg aner ikke om hun får mye eller lite mat i forhold til hva som er normalt i løpet av en dag. Har aldri målt hvor mye hun spiser "hos" meg.
melkeskvetten Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Glemte å skrive at jeg lager en flaske med 120 ml mme til måltidet om kvelden. Jeg bruker av disse 120 ml når jeg lager grøten hennes. Jeg lurer også på hvor mye grøten utgjør i melk...!!?? Har lyst til å trappe ned på mme snart..
haater husarbeid Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Min er en uke fra 5 mnd nå. Han får hovedsaktlig pupp, og mme på kvelden samt litt smaksprøver av grøt og div frukter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå