Gå til innhold

dårlig ånde...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 18 uker på vei, og har siden starten av svangerskapet slitt med at jeg i tillegg til å være ganske snørrete/slimete, blør veldig mye fra tannkjøttet. når jeg pusser tenner morgen og kveld spytter jeg knallrødt! Og når jeg våkner om morgene spytter jeg brunt gammelt blod. inmari ekkelt.

men det verste er at jeg går rundt med kontakt dårlig ånde. har antagelig betent tannkjøtt og også da en del bakterier pga forkjølelsen, så samboer har også bemerket at det er ganske ille....

er det noen som har noen tips her? pusser tenner ofte, prøver å ikke pusse så hardt at det skal blø så mye, gurgler vademekum, og ellers spiser jeg sunt og regelmessig.

tenkte å ta turen til apoteket og høre om de har noe effektivt munnskyllevann der som kanskje kan hjelpe mer langtidsmessig enn vademekum.

blir veldig glad for svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt at sink skal hjelpe mot dårlig ånde hvertfall.... vet ikke pm det finnes noen tablett eller skyllemidler, men hvis du spør på apotek eller helsekost, får du sikkert litt mer hjelp...

Skrevet

Hei hege

fikk god hjelp på apoteket nå! de sa jeg måtte ta c-vitaminer, det hjalp mot blødende tannkjøtt, og så måtte jeg kjøpe en flaske med noe som het SB12 som er desinfiserende og bakteriedrepende munnvann.

så håper dette gjør susen!

(jeg har også hørt at sink kan hjelpe ja).

takk for svar!

Skrevet

bare hyggelig, og så bra at du fikk hjelp... ikke noe kjekt problem det der.... føler ikke for å stå nærme noen å prate liksom.... hehe... lykke til videre da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...