Gå til innhold

Juni: spiser de enda på natta?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He, he, det er 6 måneder siden gutten min spiste på natta.

 

Han sovner som regel kl. 18.30 - 19.00, og våkner som regel mellom 6 og 7 for pupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forsøkt avvending i ei lita uke nå; lillemann har stort sett sovet godt siden han var 2 mnd, men i de periodene han har fått tenner har vi puppet om natta.

Nå er tann nr 5 framme, jeg skal tilbake på jobb neste uke og er motivert for å slutte med mat iallefall.

Har vært noen strevsomme netter, men håper nå han har funnet ut at han kan sovne igjen uten mat.

 

De fleste sier jo at det er mannen som må ta nattevåkinga når de skal avvendes med pupp; men her i huset er det desverre ikke noen andre en jeg som får til å roe han på natten. Forsøkte i natt med at jeg gikk på gjesterommet; men da hylte han verre enn noen gang; hadde ikke hjerte til å høre på det og de frustrerte sukkene fra mannen.

Er det flere som ikke vil ha pappa på natten?

Pappan her føler seg litt udugelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, må frem med puppen 1-2 ganger om natta. (Kommer litt an på hva man definerer som natt, men i alle fall 2 ganger mellom kl. 24-08.) Har prøvd alle triks; gi smukk, vann, la pappaen ta ham opp, la ham ligge 5 minutter for å se om han sovner av seg selv… men det er bare mat han er interessert i. Han sovner heldigvis raskt når jeg legger ham igjen. Begynner å bli sliten etter 7 mnd med dette, men hva gjør man ikke for barna! :)

 

Kunne virkelig ønske det fantes en fasit, slik at jeg kunne vite om det jeg gjør (eller ikke gjør) er riktig for mitt barn. Velger å stole på egne instinkter og vil derfor ikke prøve noen "brutal" form for avvenning. Bløthjertet mor…

 

Jeg legger ham ca kl. 20.00 og dagen starter mellom kl. 09.00-10.00.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første gang han våkner kommer han over. med mindre han våkner rundt da vi legger oss, da roer jeg han og han sover videre. meeen, når han kommer over er det visst fri servering. er så trøtt jeg. aner ikke hvordan jeg skal orke den avvenninga. hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd at jeg var gravid jeg også. det går sikkert lettere enn man tror bare man starter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det heller igen spising på natta. Legger henne 19-20 tida og vi står opp ca 9.30 dagen etter. Vesla har fått sovehjertet mitt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åv je! Her spises det jevnt og trutt hele natta gjennom. Hun legges ca 20 og får pupp da. Våkner hver til hver tredje time resten av natta. Ca 8 står vi opp.

 

Prøvde å gi henne vann for første gang i går kveld. Da spyttet hun det ut i hele senga si, så hun måtte komme opp i vår. Slu som bare det!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm..lillemann spiser og spiser på natta..tror jeg blir gal...spesielt siden han da kunn skal ha flaske :( og pappaen er ikke dugelig på natta...da er det kunn mamma mamma mamma..(pappa snorker og sover selvfølgelig ...arg..) i natt var jeg oppe 6 ganger å laget flaske...begynner og bli små lei..spesielt siden jeg også er møkk kvalm :( VIL SOVE!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ja, her spises det minimum en gang hver natt. Visse netter blir det, som noen annen skrev herinne, fri servering.

 

Er trøtt her også, så lurer på hvordan det skal gå når vi skal slutte helt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias vil fortsatt ha mat på natta ja...han legger seg i 19-20 tiden og vil ha mat 1-2 ganger frem til ca 07 da er det morgen her:) egentlig greit, får jo ganske mye ut av dagene:) MEN jeg er IKKE morgen menneske så når han våkner legger jeg han ved siden av meg, men der vil jo ik han være...så slumringen varer bare 10-30 min. eller så! han får 230 ml på hver flaske om natten, som oftest går hele flaska ned i ett jafs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte frem med puppen 2-5ganger på natten frem til for 2 uker siden, da nattavvente vi han på natt. Det er så DEILIGT, nå våkner han 0-2 ganger på natt men da får han bare tutten så sover han så fint videre:) Var kvidd oss kjempe mye til og nattavvenne han,nå angrer vi på at vi ikke gjorde det før...tihi--)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...