snart 4 barns mamma75 Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 er som det er en kniv som stikker og skjærer meg rettoppføre skambenet har skikkelig vondt klarer ikke å stå oppreist ,har hatt det i 4 timer nå og det gir seg ikke ,kan det være livmoren som strekker seg har hørt att det blir verre og verre til mer unger du får ,dette er 3 svangerskapet og jeg har så smerter att jeg tror jeg holder på å bli gal ,andre som har samme problem med den stikkingen og skjæringen
Prinsesse 12 april Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Ja, har hatt det slik selv, akkurat slik du beskriver. Også hatt slike rive-smerter opp langs sidene på magen. Mitt tredje svangerskap også, og har hatt mye mer smerter den her gangen. Er i uke 27 nå, og smertene har roet seg veldig heldigvis! Har også lest her inne at bekkenløsning kan gi smerter rett over skambenet.... Jeg måtte bare ta det helt med ro, å prøve å slappe av i muskulaturen, da ble det bedre etter hvert.... Men hadde smerter, av og på, i flere uker faktisk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå