moaas Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 åååååååååå...det var sååååååååå morsomt...er 14 uker i dag:) hjertelyden var veldig tydelig og var på 161:)))) men blodtrykket mitt var ikke like bra:( men urinen var negativ,og alt bra ellers...har gått opp 1,5 kg siden eg ble gravid:) kan man bli mere lykkelig???????
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Å høre hjertelyden er helt vanvittig deilig :-) Det lever i allefall jeg lenge på! Har også trøbbel med blodtrykk, men kjempe glad den lille har det bra :-)
moaas Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 kannemor:) ja,det var helt fantastisk...hadde jo begynt å lure på om det var noen inni magen,for ikke er eg kvalm,eller noe,og ikke kjenner man spark heller enda...litt ekkel periode dette her;) skal til lege og sjekke blodtrykket igjen i neste uke...og jordmor om 2 uker...er det ikke blitt bedre til da,så må eg innlegges.... men alt som blir best for den lille:))) er du langt på vei?
**Hege&Amalie** Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 heia... jeg synes også det er en helt unik følelse å få høre den lyden.... fikk høre den første gang rundt 20 des. var vel da 14 uker jeg også, og hadde et blodtrykk på 91/58..... var hos jm igjen den 17 jan og hjertlyden var på 140... da hadde blodtrykket gått opp til 107/65.... fikk beskjed av legen før jul at jeg kunne prøve å spise litt salt hvis jeg klarte for det skka visst få opp blodtrykket.... og det hjalp hvertfall til meg... har gått ned tre fire kg siden jeg ble gravid og ikke lagt på noe ennå....
moaas Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2007 hei hege:) eg har altfor høyt blodtrykk eg....det var på 145/98,så eg mååååååå få det ned:))))) ååååååå...det er så deilig å være gravid...gleder meg så enormt masse til å kjenne spark i magen.... frøken lykkelig,det er meg det:)))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå