Gå til innhold

Den gravides drømmeverden...Zzz Zzz Zzz

Anbefalte innlegg

God morgen alle mars jenter!

Flere med livlige drømmer? Herrgud i natt drømte jeg at jeg fødte. Babyen var fortidlig født i forhold til terminen, men stor i forhold til det igjen.

Vi fikk jo flyttet terminen vår fra 11 feb til 13 mars, tenker det er det som surrer rundt i godet mitt! Jordmor mener det blir feb, ullevål mener mars. Så nå er det bare å vete og se.

I startet an graviditeten hadde jeg mange sinnsyke drømmer. Før vi viste om det, husker jeg at jeg drømte at legen sa vi ikke kunne bli gravide, så de ville prøve prøverør med hest, hund og andre dyr..... Syke tanker!

Noen andre som kjenner seg igjen?

Hilsen

Fortsetter under...

Hehe.. Må smile litt, for jeg kjenner meg veldig igjen!! Drømmer også masse rart. Spesiellt at jeg drikker meg full nå som jeg er gravid! I går natt drømte jeg at jeg drakk 5 flasker vin alene mens jeg gikk med babyen i magen.. :-/ Uff.. Drømmer også at babyen er bitte liten når den kommer ut. En natt drømte jeg at den var så liten at vi mistet henne overralt, i sprekken på sofaen osv... Mye rart =)

He he

Så liten tror jeg vel ikke akkuratt hun er men.. gøyal tanke! Sitter å humrer litt for meg selv her! Drikke 5 lasker vin.. kanskje litt mye med eller uten baby...!! Herlig! Du er kanskje som meg, og gleder deg til et glass rødvin!

:) Nei, hun er nok ikke så liten. hehe... men man tenker jo så mange rare tanker. Og 5 flasker vin hadde jeg nok ikke klart å helle nedpå uansett nei, så det er vel helst det at det skal bli godt med ett glass når den tid kommer =) Har ikke rørt noe (selvfølgelig) under graviditeten så det skal bli godt å smake igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...