Gå til innhold

noen som testa negativt lenge over ikm, og likevel var gravide?


vimsa .-) på overtid

Anbefalte innlegg

jeg testa negativt igår, 17 dager etter el, kan jeg likevel være gravid tro? burde vel ha fått mens nå, 18 dager etter el.. (påvist el på ultralyd) please, trenger svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testa positivt først 1 1/2 uke etter jeg skulle hatt mens, jeg testa riktignok negativt med sånne billigtester, men di skal jo liksom virke di og da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i nesten samme situasjon som deg, er på 19 dager etter ikm, men har testet negativt to ganger, en på dag3 etter ikm, og en på 10dager etter ikm.... å syklusen min har aldri vært så utstabil at mensen er forsinket med tre uker... så får bare vente å se.. men føler meg nok litt gravid.. tihi..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann....

Er litt i samme situasjon som deg... er 3 dager etter ikm, å har testa negativt 3 ganger nå. Senest for 1 time siden. Skjønner lite, for mensen kommer altid omtrent på dagen. Så synes dette er veldig rart! Men er vel neppe gravid siden 3 tester har slått ut negativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes kjent ut dette her, er bare 2 dager over ikm og kjennes ut som tanta er på vei, men det fins vel håp?

har testa neg 2 ganger, men om tanta ikke kommer innen de nærmeste dagene så må det nok kjøpes nye tester! har hørt om andre som ikke testa positivt før en stund over ikm så det er fullt mulig!

lykke til til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testa ikke positivt før 13 dager over IKM, men jeg hadde en skyggestrek 8 dager over IKM da. Så lenge det ikke er noe tr så er det forsatt håp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja! jeg er fem dage over tid og ved at jeg er gravid. Fandt ud af at mensen ikke bliver forsinket men ægløsningen gør. Dvs hvis du ved hvornår du havde ægløsning kan der højst gå 16 dage til menstruation. Hvis du går over det er du nok gravid. Min læge fortalte mig at graviditetstest først er sikre når man er to uger over tiden, så fortvivl ikke hvis du som jeg endnu ikke har et positivt resultat.

beste hilsner

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...