Gjest Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Ikke for å være hysterisk, men er det noe jeg kan gjøre/gi henne som får henne til å føle mindre ubehag? Hun hoster stygt, er snørrete(ikke helt tett) i nesa, nyser masse, og er hes i stemmen. Litt slapp, men ikke feber. Tips? Stakkars jenta mi.. Hun er 6. mnd. Jeg bør vel heller ikke la henne være ute idag? 6-7 minus. Takker for svar..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Nei ikke ta henne ut når det er slik. Min gutt var slik i noen dager i forrige uke, så fikk han feber og ble verre da vi hadde gått tur på onsdag...han er fortsatt ikke frisk. Gir han nesespray og slimløsende hostesaft. Hevet sengen slik at han ikke ligger flatt...
M-N & sassy-susie Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 lille mathilde e åsså syk, å vet du.. du skal bare la ho være ute... vi sporte helsesøster, å så lnge du hadde på ongen riktig mengde klær, å pakka den godt ned i vogna, så va det kjempefint for dem å være ute.. lufta gjør visst at de blir mer åpen i nese å alt... mathilde e snart frisk no.. kun litt tett i nesa om morran når vi våkne... eneste dagen eg ikkje har hatt ho ute va igår da det va 17 minus her...
kruta78 Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 vi fikk også besked om å være ute så lenge det ikke var feber!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå