Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter 20. fortvila pp testet jeg postivt på CB tre dager før IKM!!!! Jeg har et nurk i magaen!!!

Nå er jeg verdens gladeste mamma:))))))))

Babystøv til dere alle kommer her:

**********************************************************************************

Klem

Fortsetter under...

Annonse

ÅÅÅÅÅ.........gratulerer sååååå masse..det må være en utrolig følese.og etter så lang tid er det jo ekstra gøy at det ble en posetiv test.

kos deg med spiren og snart en stor mage:)

lykke til:)

Gratulerer så mye!!! Kos deg masse med den lille spiren i magen, lykke til videre! Takk takk for babystøv, samler opp så mye jeg kan;)

Annonse

Må bare henge meg på å gratulere av hele mitt hjerte!!! Blir så ekstra glad når det klaffer for noen som har prøvd så lenge!!

Herlig:)

En masse stoooore gratulasjoner til deg!!!!!Kos deg med den herlige følelsen din og den lille spiren i magen din:)

Gode klemmer til deg

Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan bare tenke meg hvilken fantastisk følelse du må ha i dag ;)

Håper du får et problemfritt svangerskap - for det fortjener du etter så mange pp ;)

Gratulerer sååå mye! For noen fantastiske ord å få lov å skrive, og for ikke snakke om å ringe rundt og fortelle.....Lykke til framover i en spennende tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...