♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 dere som har vært sykemeldt siden før jul.. leverte dere skattekortet til arbeidsgiver eller til nav? jeg leverte til arbeidsgiver..tenkte ikke på at det kanskje skulle til nav. er litt redd nå at jeg ikke får sykepengene mine?..HJEEELP!!
mammatør Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Hei Jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte levere skattekort til NAV da de henter opplysningene selv. Det kan hende at dette varierer fra fylke til fylke så jeg vil anbefale deg å ta en kjapp telefon. På nav.no finner du telefonnummer til alle kontorene. Lykke til.
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 okeij,tusen takk for svar!! (",)
catine Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Jeg ringte til NAV og fikk beskjed om at jeg ikke trengte å levere fordi de hadde opplysningene.
janne82 Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 jeg får svangerskapspenger fra NAV og ringte dem ang. det med skattekort. Hun jeg snakket med sa at så lenge det ikke var noe forandring i skattekortet fikk de det automatisk tilsendt.
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 jeg måtte levere det direkte til nav.... kanskje fordi jeg bare har vært vikar, ikke vet jeg. ville sjekket med ditt lokale kontor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå