Gå til innhold

Noen som har bestillt BERBERRIES?og fått produktet?.....(fra danmark)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestillte 09.01.07 og fikk mail tilbake 10.01at min bestilling var motatt.,jeg gjore som han skev i mailen(betalte) og har nå sendt 2 mailer for å få bekreftelse på at pengene er inne og produktet på vei til meg.Men NEI ikke no svar å få!

Håper jeg ikke er blitt lurt altså......

Rart det skulle ta så lang tid i disse dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

Hvem har du bestilt fra? Jeg har kontaktet Urtica Klinikken. Hvis det er dem du har vært i kontakt med, bør jeg kanskje revurdere det...

Skrevet

Jeg bestilte 10.01 og fikk som beskjed at det kunne ta ca. 12-14 dgr. før det kom. Burde vært rundt hjørnet nå. Sendte forøvrig mail til han Christian i Netspiren i dag for å høre om når varen kom. Har ikke fått noe svar enda jeg heller...

Da jeg bestilte, fikk jeg svar umiddelbart. Merkelig, men vi får titte i postkassen vår i dag da?

Jeg blir skikkelig sur hvis jeg ikke får dette. Vil prøve dette nå! Når skal du sette inn?

Skrevet

Hei

Jeg bestilte fra nettspiren via mail og fikk beskjed om at det var sendt den 16.jan - det har enda ikke kommet hentelapp i postkassa......

Skrevet

Jeg bestilte "babyklister" fra netspiren og har mottat den. Det tok ca 2-2 1/2 uke før den kom. De må ha registrert betalingen før de sender varen.

Skrevet

Jeg har også betalt, men har ikke mottatt noe enda.

Men hvis det tar rundt 2 uker, får jeg vel smøre meg med tålmodighet litt til...

Har heldigvis god tid enda...

Skrevet

Jeg bestilte fra apotek 1 på hamar....

Fikk det i posten etter 2 dager.

Skrevet

visste ikke at man kunne kjøpe dette i norge,ja,ja.....

Jeg fikk mail i går ettermiddag at varen var sendt 18.jan,så da venter jeg spent :-)

*jeg skal til uttak i uke 10*-vårt 1ste ivf forsøk

begynner på nese spray 1.feb.

blir spennende her nå.......har lest endel her og nå skal jeg følge alle råd jeg har lest :-)

-holde meg varm,drikke te,varme pute på magen

-slappe av (jeg blir sykmeldt i prøve perioden denne gangen)er frisør og sjef så da kan det være greit å slappe av hjemme......

-ikke trene,men gå rolige turer

-drikke masse vann -spesielt etter egg uttaket

-ta berberries i hele perioden frem til positiv test

LYKKE TIL DAMER!!!!

Håper virkelig at vi ENDELIG skal få gå over til gravide sidene :-)

KLEM

-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...