Gå til innhold

dere som har barn på tee fire mnd, som sovner klokken syv og åtte på kvelden... har de alltid sovnet så tidlig eller har det kommet av seg selv etter hvert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mie er jo nesten 2 og en halv mnd og sovner sjeldent før kl 22, eller hu har den siste uke begynt å duppe av fra åtte til halv ni- på fanget, så får hun tørr bleie og mat og sover stortsett i sengen før kl. ti, ingen vits å legge henne i senger før halv ti..

men er det andre som har hatt det sånn, men som har begynt å sovne tidligere av seg selv....håper liksom på at hun vil legge seg litt tidligere så vi får litt kveld alene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da lillemor var ca 2 mnd så ville hun plutselig legge seg tidligere på kvelden. Da ble det veldig merkbart at hun ble trøtt i 20-2030 tia på kvelden. Før det så la hun seg når jeg la meg, dvs i 23-tia. Så hos oss så skjedde dette av seg selv.

Nå legger jeg henne i 19-1930 tia.

Skrevet

Her gikk det av seg selv :) Begynte å bli tidligere og tidligere fra han var rundt 3mnd,når han var ca 5mnd la han seg kl 19 og det gjør han enda :)

Det blir nok tidligere hos dere også etterhvert,når gutten min var ca 2,5mnd la han seg rundt kl 22...

Lykke til :)

Skrevet

Når gutten min begynte å sove ca tolv timer natten startet jeg å vekke han i åtte tiden om morgenen, og da gikk det etterhvert ganske greit å få han i seng til halv åtte =) tror han var rundt seks mnd da

Skrevet

Det justerte seg selv, ja. De legger seg mellom 18 og 19, og det har de gjort isiden de var rundt 2 måneder. De er 3.5 mnd nå.

Leggetida gikk kjapt fra 23-24 til 21. Og det det gikk ikke mange dagene før det ble leggetid rundt 18-19.

Gjorde ikke noe spesielt for det, de ble slitne og hadde lyst å legge seg tidligere.

Skrevet

takk for svar... har bare merket det at hun trenger den lille duppen kl åtte og siste måltid kan absolutt ikke komme seneser enn kl 21, helst halv ni... så det går jo rette veien da..... får vente et par mnd til! hihihi

Skrevet

Det justerte seg selv. De første to mnd sovnet han aldri før i ett tida om natta.. Helsesøster sa vi burde få han til å sovne i ti tida (da var han 2 mnd) Plutselig endret hele rytmen seg, og han i løpet av en uke sovnet han åtte hver kveld. Nå er det kvelden klokka syv, noen ganger halv syv, han er fire og en halv mnd.

Skrevet

Vi pleide og lægge lillegutt ca. 22-23, men han var ofte veldig sutrede om kvelden -ikke så rart??? han var stuptrøtt!! la ham kl. 19 og nu sover han hele natten.

Jada, man skal jo lære det :-)

Skrevet

kanskje jeg skal prøve å gi henne siste flasken kl 20 i kveld da, så kanskje den duppen blir natta.....

prøvde forrige helg, men det var bare å ta henne opp igjen!

er jo bare å prøve, merker fort om det ikke går.... hihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...