Gå til innhold

Andre som skal igang m ivf på unn,tromsø?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal begynne med spray 30. januar:) Rimelig likt da.

Har du tatt tidligere forsøk der?

Synes det er en kjempe fin avdeling, gleder meg til å begynne igjen.

Har hatt et ICSI forsøk i august/september, ble avbrutt da de ikke ville dele seg videre etter dag 2:(

Jeg venter på mens og skal så i gang med første fryseforsøk. Har hatt et ordinært forsøk i april/mai i fjor, og valgte å vente helt til nå med neste forsøk. Har fem egg på frys og er veldig spent på dette! Regner med at det blir innsetting i løpet av februar måned:) Det er forresten søskenforsøk.

Hei jenter

jeg er her alerede og skla hennte ut eggene min på onsdag. dette er utrolig spennende og håper at de er av god kvalitet og at eggene blir befruktet og deler seg slik de skal. jeg krysser alt jeg har.

ønsker dere alle lykke til!

Annonse

Heisan dere ;)

Jeg er også i Tromsø nå og venter på å få tatt ut egg. Det skulle bli på Onsdag som med deg, men mine follikler vokser treigt.

Kanskje det var deg jeg pratet med idag ;-)?

Dette er første gang jeg har kommet så langt.. sist ble jeg avbrutt pg. a overstimulering.

Lykke til dere UNN jenter ;-)

Hallo ja, jeg tenkte det var du hehe... Det er første gang jeg er her inne, er en del inne på sg. Det er greit å prate med andre som går igjennom det samme ikke sant? ;-)

Har hørt at den dere nåla på sprøyta du tok er ganske tykk.. stemmer det? Hvor store var folliklene dine foresten? Sitter å prøver å regne ut om mine kan vokse seg store nok til fredag. (mange spørsmål)

Lykke til på Onsdag da

Heia Bianca:)

Verden er liten :) hva er sg? Jo det er veldig okay å få kontakt med andre som går igjennom det samme. Det stikket kjenner du ikke! bare press med litt kraft så er du under huden. Ikke vondt i det hele tatt. jeg sprøytet litt rolig inn det stoffet, gikk helt fint. Det er ikke noe å grue seg for. Mine folikker var 16 mm og et egg på 19 mm så da er vel de fleste rundt 18 mm på onsdag. tror de vokser med ca 1 mm pr døgn ut i fra hva jeg har hørt før, men vet ikke om det stemmer??

God dag.-)

Sg er omentrent det samme som dette. Forkortelse bare på Snart gravid ;-) Det stemmer nok det at de vokser 1mm pr døgn, synes jeg har hørt det. men om de øker dosen med medikamenter, så bør de vokse fortere hehe. føler meg som en balooon.:-/

Jeg er redd for å ha blitt overstimulert igjen. fikk stor dose på 225ie menopur.

Hvordan har du og magen det i dag da? romestrerer det enda?

Bluppica :-)

Annonse

:)

gleder meg skikkelig til å komme i gang...

spent på hvordan det blir å ta sprøyter da...hehe....ikke så glad i det...

men gjør det jo selvfølgelig gjerne 10 000 ganger for dette da... :)

men blir jo noen mnd med venting enda da...

men tanken på å være nærmere dømmen....utrolig....hihi

Det går helt fint å ta sprøytene. Jeg har litt skrekk selv, men nå går det bare fint. Den nåla er så liten og tynn, dessuten får du lært på klinikken hvordan du skal sette den.

Er mere spent på eggløsningsprøyta, men mette69 sa den var grei å ta, så da stoler jeg på det. ;-)

Det går foresten veldig fort fra man har sendt brevet til man er igang.

Ja, jeg og mannen kom hit på fredag for vi skulle på UL på torsdag. Heldigvis bor søsteren min her så vi bor hos henne :)

Man må regne med 10 dager for alt kan skje.

Jeg skulle egentlig ha uttak på mandag om alt sto ok til, men eggene mine vokser sakte, så det kan hende det ikke blir før kommende mandag, men vi håper at det blir nå på fredag.

Det kan fort bli noen dager lenger enn forventet ja. ;-(

Ang sprøyta, så vet jeg egentlig ikke... har bare hørt at det er tykkere nål på den. huff... men så ska den bare taes en gang da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...